questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy
Ustalanie cen przez AI, pandemiczne wypalenie i Google vs. Bing [przegląd blogosfery marketingowej #61]
Po krótkiej przerwie wracamy z przeglądem treści z marketingowych i biznesowych blogów. W tym tygodniu mamy dla Was artykuły m.in. z Harvard Business Review, Forbesa, Content Marketing Institute czy Search Engine Journal. Inspirującej lektury! Leading A Team...
Co to jest marketing sensoryczny i jak rozbudzić zmysły klienta?
Czas na kolejny wiedzowy materiał na questus BLOG. Dziś opowiemy Wam nieco o marketingu sensorycznym i pokażemy, w jaki sposób można rozbudzić zmysły klienta. Z wpisu dowiecie się czym jest marketing sensoryczny, jakie są jego cele, jak wpływa na nasze zmysły i...
Ile warte jest polubienie na Facebooku?
Choć Facebook od dłuższego czasu planuje schowanie i usunięcie wskaźnika „polubień profilu”, na wielu fanpage’ach wciąż jest widoczny – spędzając sen z powiek marketerom. Na ile bowiem ma on faktyczne znaczenie i wpływa na coś więcej niż treść powerpointa z kwartalnym...
[Raport] Jak eksperci marketingu konsumują treści branżowe?
Ubiegły rok był pod wieloma względami wyjątkowy – zmieniły się nasze przyzwyczajenia, tryb pracy, a pośród nich także sposoby, w jakie poszukujemy wiedzy. Czy wideo nadal zwycięża nad audio, a krótsze formy czytają się chętniej? Funktional sprawdził to, zadając...
Wywiady poznawcze, długość webinarów i marketing międzypokoleniowy [przegląd blogosfery marketingowej #60]
Witamy Was na łamach okrągłego, sześćdziesiątego przeglądu marketingowej blogosfery! W tej szczególnej odsłonie cyklu wybraliśmy dla Was 7 artykułów, m.in. z Marketingu przy Kawie, Convince & Convert, Vidyard czy Businesses Grow. Inspirującej lektury! ...
Czego nie powinniśmy oczekiwać od klienta? Wywiad z dr Julią Kołodko-Langer [questus marketing podcast]
Na ile klienci są racjonalni i świadomi podejmowanych przez siebie decyzji? Jak pokazują badania, zaledwie 5% naszych zakupów jest faktycznie przemyślanych. Czy - jako marketerzy - nie oczekujemy od klientów nieco za dużo? Odpowiedzi na to pytanie...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach? Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu