Od początku kariery zawodowej związany z marketingiem najpierw od 1996 do 1998 jako Account Executive w Agencji Reklamowej GPD (Graphos Promotion & Design), następnie od 1998 do 2008 Kierownik Działu Marketingu firmy czekoladowej Terravita. Od 2008 w Jutrzence...
Ekspert w dziedzinie marketingu z ponad 13-letnim doświadczeniem. Jako Dyrektor Marketingu i Public Relations odpowiada za strategię marketingową, działania wizerunkowe i spójną komunikację marki Wakacje.pl. W swojej praktyce zawodowej realizuje projekty ogólnopolskie...
Z wykształcenia i zamiłowania dietetyk. Idąc za głosem serca od ponad 10 lat rozwija innowacyjne produkty w dziale marketingu. Branża medyczna a dokładnie wyroby medyczne nie mają przede nią żadnych tajemnic. Rozwój kluczowych klientów na rynku B2B poprzez kampanie...
Absolwentka London School of Economics and Political Science na kierunku Economic Sociology. 11 lat doświadczenia w międzynarodowych agencjach mediowych i marketingowych, specjalizacja w obszarach consumer electronics, entertainment, fashion & beauty. Od 5 lat w...
Ekspert branży farmaceutycznej w zakresie digital marketingu, zintegrowanej komunikacji wielokanałowej oraz efektywności biznesowej. Specjalizuje się w projektowaniu i optymalizacji procesów sprzedażowo – marketingowych, wdrożeniach technologii mar-tech i doskonaleniu...