Absolwentka London School of Economics and Political Science na kierunku Economic Sociology. 11 lat doświadczenia w międzynarodowych agencjach mediowych i marketingowych, specjalizacja w obszarach consumer electronics, entertainment, fashion & beauty. Od 5 lat w...
Ekspert branży farmaceutycznej w zakresie digital marketingu, zintegrowanej komunikacji wielokanałowej oraz efektywności biznesowej. Specjalizuje się w projektowaniu i optymalizacji procesów sprzedażowo – marketingowych, wdrożeniach technologii mar-tech i doskonaleniu...
Ekspertka w obszarze strategicznego zarządzania marketingiem i komunikacji marketingowej w sektorze B2B/B2C. Wiedzę marketingową zdobywała realizując projekty marketingowe dla firm z różnych branż: stolarki drzwiowej, finansowej, budowlanej, automatyki przemysłowej....
Z wykształcenia psycholog, absolwent CIM, ale przede wszystkim praktyk marketingu z 25 letnim doświadczeniem w tworzeniu i wdrażaniu strategii, zarządzaniu zewnętrzną i wewnętrzną komunikacją marketingową oraz wspieraniu sprzedaży. Doświadczenie budował zaczynając od...
Prezes Zarządu agencji e-commerce i e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o. posiadającej na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych dla takich marek jak m.in.: Bosch, LG Electronics, Telewizja Polska, Wolters Kluwer, Eva Minge, Morele.net, Targi...