questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Rekomendowane
David Aaker – Architekt Nowoczesnego Brandingu
W świecie marketingu, w którym konkurencja staje się coraz bardziej zacięta, a marki walczą o uwagę konsumentów, jednym z kluczowych narzędzi, które pomagają firmom wyróżnić się na tle innych, jest zrozumienie i budowanie silnej tożsamości marki. Jednym z najbardziej...
O czym się mówi w świecie biznesu – HubSpot, California Management Review, London Business School, Customer Think
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: HubSpot, California Management Review, London Business School, Customer Think. Przyjemnej lektury! The 2024 State of Marketing & Trends Report: Data...
Najnowsze
Model CBBE Kevina Lane Kellera: Przewodnik po budowaniu silnych marek
W dzisiejszym świecie, budowanie silnej marki jest kluczem do sukcesu. Jednym z najbardziej wpływowych modeli, które pomagają firmom w zrozumieniu i zarządzaniu wartością marki, jest model CBBE (ang. Customer-Based Brand Equity) stworzony przez Kevina Lane Kellera....
Market Sophistication: czy model komunikacji marketingowej może być ponadczasowy?
Jak stworzyć komunikację marketingową, która nas wyróżni na tle licznej konkurencji i przykuje uwagę klientów? Jak sprawić, że odpowiednia informacja o naszej ofercie trafi do odbiorców w odpowiednim czasie? Jak budować przekaz, by pozostawał interesujący,...
O czym się mówi w świecie biznesu – American Marketing Association, peterfisk.com, Branding Strategy Insider, Stanford University
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Stanford University, Harvard Business School, Wharton Business School, businessgrow.com. Przyjemnej lektury! Should You Feed the Trolls? How Toxic Social...
Rynek reklamy na świecie – prognozy a rzeczywistość
Światowy rynek reklamy dynamicznie zmieniał się w ciągu ostatnich lat. Od klasycznych form reklamy, przez telewizyjną, aż po cyfrową. Różne kanały ewoluowały, dostosowując się do nowych realiów. Rozwój technologii, zmiany...
Kevin Lane Keller – strateg nie szarlatan
"Marketing polega na zrozumieniu potrzeb klienta i dostarczaniu rozwiązań, które te potrzeby spełniają". Kevin Lane Keller to wybitny amerykański profesor, autor i ekspert w dziedzinie marketingu, znany przede wszystkim z pracy nad zarządzaniem marką i budowaniem...
Carl Jung: jak odkrywanie psychologii marki buduje emocjonalne więzi z klientami
Carl Gustav Jung, szwajcarski psychiatra i psychoanalityk, to jedna z najbardziej wpływowych postaci XX wieku, zarówno w dziedzinie psychologii, jak i filozofii, ale także zarządzania. Jego prace nad nieświadomością, archetypami i typami osobowości zrewolucjonizowały...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już w marcu