questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Rekomendowane

O czym się mówi w świecie biznesu – Stanford University, Harvard Business School, Wharton Business School, businessgrow.com
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Stanford University, Harvard Business School, Wharton Business School, businessgrow.com. Przyjemnej lektury! Why Advertisers Pay More...

O czym się mówi w świecie biznesu – Bain & Company, Princeton University, Harvard Business School, Mark Schaefer
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Bain & Company, Princeton University, Harvard Business School, businessesgrow.com. Przyjemnej lektury! Insurgent Brands 2024 Charlotte Apps,...
Najnowsze

Astroturfing w marketingu, czyli miliony botów nie mogą się mylić
W ostatnich latach badacze cyberbezpieczeństwa odkryli, że ponad 19 tysięcy trendów na Twitterze - w tym 1/5 najpopularniejszych na świecie - było sztucznie promowanych. Takie działanie nazywamy astroturfingiem i polega ono na pozorowaniu oddolnych działań oraz...

Strategiczna przezorność w trudnych czasach – badania CIMO (Listopad 2022)
W listopadzie 2022 odbyła się druga fala badania „CIMO Standards & Foresights” [1] – pierwszego tego typu badania w Polsce, które realizowane jest na grupie profesjonalnych marketerów. Marketerzy ci są Absolwentami bądź Uczestnikami programów CIM. Wyniki badania...

Od digitalu do przywództwa w czasach wojny i turbulencji ekonomicznych – podsumowanie Blogosfery questus w roku 2022
Rok 2022 rozpoczął się z nadzieją na redukcję wpływu pandemii COVID19 na funkcjonowanie ludzi, firm i rynków. Wybuch wojny na Ukrainie i agresja Rosji zmieniła jednak wszystko. Początkowy szok i niedowierzanie zastępowany był złością i pełnym oddaniem sprawie...

Strategia wartości wspólnej
Biznes coraz częściej poszukuje koncepcji strategicznych dla rozwiązywania problemów społecznych i środowiskowych. Możliwe jest to poprzez wdrażanie takich metod i praktyk, które z jednej strony prowadzą do wzrostu i rozwoju rynkowego, a z drugiej ukierunkowane są na...

Rok 2023 – wyzwania i obawy postpandemicznej rzeczywistości
Rok 2022 przejdzie do historii jako jeden z najczarniejszych okresów. Postpandemiczna rzeczywistość została zastąpiona przez wojnę w Ukrainie oraz wyłaniający się kryzys gospodarczy, który w końcówce roku silnie uderzył w polską gospodarkę. To tworzy nowy krajobraz i...

Puropose brand, czyli marketing w służbie wartości
Analiza 50 tysięcy marek pozwoliła na wyselekcjonowanie 50, które rozwijały się 400% szybciej niż pozostałe (Stengel, 2011). Próba odkrycia źródeł ich sukcesu doprowadziła do identyfikacji wspólnego kluczowego czynnika, jakim był fakt, że u podstaw swojego działania...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już w marcu