questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy

Artur Rojek: ludzie mają dość wydarzeń, w których odbiorcą jest tłum
Choć gośćmi na questus BLOG zawsze były niezwykle sceniczne postaci, tym razem możemy w ramach naszych „pinezek” przywitać kogoś, kto przybył do nas niemal prosto z największych muzycznych aren. Artur Rojek, wokalista, kompozytor, autor tekstów, organizator OFF Festivalu, a także prelegent podczas XXI Warsztatów Strategicznych odpowiedział nam na sześć rutynowych pytań i podzielił się inspiracjami, przemyśleniami i obawami związanymi z nowoczesną technologią.
Czego nie umieją marketerzy? Trendy w marketingu i kluczowe potrzeby szkoleniowe
Ktoś kiedyś powiedział, że do sukcesu potrzebna jest arogancja, a do rozwoju – pokora. Stąd warto od czasu do czasu zadawać sobie pytanie: czego nie wiem? Tym bardziej, że żyjemy w czasach, kiedy zdecydowanie więcej nie wiemy niż wiemy. To normalne w sytuacji,...
Lojalność klienta: nie ma wierności wśród konsumentów?
Czy prawdziwa lojalność klienta istnieje? Sporo faktów świadczy o tym, że to utopia. Jak więc wytłumaczyć sukces marek takich jak Apple, Harley Davidson, Coca-Cola czy Guinness? Jak wytłumaczyć ogromną popularność koncepcji Lovemarks?

Real Time Marketing na smutno – jak marki zareagowały na porażkę Polski z Senegalem?
Swego czasu pisaliśmy, że Real Time Marketing potrafi być niezwykle potężnym orężem w komunikacyjnym arsenale każdego brandu. Mamy jednak nieodparte wrażenie, że marki niezwykle rzadko odbezpieczają je w „smutnych” momentach, koncentrując się wyłącznie na pozytywnych i względnie nośnych wydarzeniach.
Marketing spersonalizowany: znać klientów jak Tesco i Google
Witaj Anna! Dzisiaj pokazujemy Ci, co podoba się aktualnie innym użytkownikom naszego sklepu. Poszukaj inspiracji, te produkty wzbudzą Twój zachwyt! – Ile otrzymujecie w tygodniu, nawet w „epoce RODO”, wiadomości tego typu? Pisanych przez kogoś, kto choć zna Wasze imię, nie ma najmniejszego pojęcia, co może rzeczywiście wzbudzić wasz zachwyt? Wszyscy otrzymujemy ich tyle samo: za dużo.

Innowacyjność w NGO – błękitny ocean w trzecim sektorze
Dobre serce to za mało. Aby prowadzić działalność dobroczynną potrzebna jest też głowa do interesów. I taką głowę z pewnością ma Kurt Montgomery, prezes Fundacji FaniMani. Działalność organizacji jest dowodem na to, że… dobrych ludzi można znaleźć wszędzie. Albo raczej, że wszędzie można znaleźć ludzi, którym dobroczynność może się opłacić.
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu