questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy

Chatboty – jak wykorzystać je w marketingu i biznesie? 5 przykładów
Chatboty są coraz częściej używanym narzędziem, pozwalającym zautomatyzować i usprawnić część codziennie wykonywanych działań. Jest to również mechanizm, umożliwiający szybsze i łatwiejsze wykonywanie niektórych akcji, praktycznie bez udziału człowieka po drugiej...

Czym jest model APIC i planowanie marketingowe?
Dziś omówimy dla Was model APIC, czyli jedną z najważniejszych koncepcji stworzonych przez papieża marketingu, Philipa Kotlera. Z artykułu dowiecie się m.in na czym polega planowanie marketingowe oraz z jakich narzędzi możemy skorzystać przy okazji analizy aktywności...
![Brand ambassadors, badania transakcyjne i pomysły na popupy [przegląd blogosfery marketingowej #29]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2019/11/brand-ambassadors-badania-transakcyjne-popup.jpg)
Brand ambassadors, badania transakcyjne i pomysły na popupy [przegląd blogosfery marketingowej #29]
Po krótkiej przerwie na XXIV edycję Warsztatów Strategicznych questus academy wracamy z kolejnym przeglądem marketingowej i biznesowej blogosfery. W tym tygodniu przygotowaliśmy dla Was treści m. in. z Businesses Grow, NapoleonCat, Business2Community czy Marketer+....

Jak zostać liderem customer experience? 4 kroki
Dawniej świat biznesu oparty był na markach, które zmieniały zachowanie konsumentów. Dziś to odbiorcy wpływają na marki. Jeśli chcemy naprawdę sprostać oczekiwaniom klientów, musisz śledzić ich doświadczenia i nieustannie je ulepszać. Oto cztery kroki do bycia liderem...

Model biznesowy – moda czy przyszłość konkurowania?
Jak pokazują badania Accenture, 62% badanych przez tę firmę menedżerów wyższego szczebla miało problemy ze wskazaniem sposobu w jaki ich firma zarabia pieniądze[1]. Jednocześnie istnieje głębokie przekonanie akademików i praktyków biznesu, że „przewaga konkurencyjna...

Wybory konsumenckie a… oświetlenie
Badania przeprowadzone przez Kellogg School wskazują, że oświetlenie w restauracji naprawdę wpływa na to, co zamówimy do jedzenia. Im ciemniejsze światło, tym większa szansa, że zamówimy jedzenie, które po prostu sprawi nam przyjemność. Natychmiastową. Skala...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu