questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy

Model RACE, czyli nowoczesne planowanie działań digital marketingowych
Na przestrzeni lat marketingowi guru proponowali różne modele planowania strategicznego, takie jak APIC, SOSTAC, MOST. Są to jednak klasyczne narzędzia, które nie zawsze pozwalają na uwzględnienie nowoczesnych form działalności marketingowej, zwłaszcza tych z obszaru...

Czego CEO mogą się nauczyć od rektorów wyższych uczelni?
Rektor ma wyjątkowo trudne zadanie. Skomplikowana rzeczywistość uczelni – których misją są badania, nauczanie, uczenie się, a nawet usługi – wymaga wieloaspektowego przywództwa. Scott Cowen pokazuje, jak umiejętności rektorów mogą zostać z powodzeniem wykorzystane w...

Cele marketingowe, których nigdy nie powinieneś realizować
Marketing to cała paleta różnorakich działań. Często jednak zabieramy się za rzeczy, których nigdy nie powinniśmy robić. W codziennym pędzie zapominamy bowiem zadać sobie pytanie: po co to robimy? Wyznaczanie celów – czy to biznesowych, czy osobistych – jest...
![Wzrost biznesu, wsparcie klientów i heurystyki Nielsena [przegląd blogosfery marketingowej #51]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2020/10/wzrost-biznesu-wsparcie-klientow-heurystyki-nielsena.jpeg.jpg)
Wzrost biznesu, wsparcie klientów i heurystyki Nielsena [przegląd blogosfery marketingowej #51]
Kończymy świętowanie! Jubileuszowy, 50. przegląd blogosfery już za nami, dlatego wracamy z naszymi bieżącymi publikacjami. W najnowszej, 51. odsłonie wyselekcjonowaliśmy dla Was artykuły z takich portali, jak m.in. Business Strategy Insider, Vidyard czy blog Jacka...

Neuromarketing – operacja na otwartym umyśle… konsumenta
Niedawno omawialiśmy na questus BLOG temat badań jakościowych i ilościowych. Zestawiliśmy również te dwa typy badań wypunktowując różnice, zalety i wady. Nastał jednak czas, aby pójść o krok dalej i przyjrzeć się neuromarketingowi. W tym wpisie zdefiniujemy tę...

Macierz McKinseya (Macierz GE) – kiedy inwestować, a kiedy „ze sceny zejść”?
Jakiś czas temu omawialiśmy macierz BCG, dzięki której można dokonać analizy portfelowej marek, produktów czy jednostek biznesowych w organizacji. Dziś przybliżymy Wam macierz McKinseya (macierz GE), która spełnia podobne zadanie. Omówimy główne cele tej metody i...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu