questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy
Cross-funkcyjność – najważniejsza umiejętność dla CMO
Stanowisko CMO od dawna nie jest tylko statyczną pozycją na czele działu marketingu. Przed dzisiejszym Chief Marketing Officer stoi wiele wyzwań. Cross-funkcyjność to umiejętność, która pozwala im sprostać – w jaki sposób? Rola Chief Marketing Officer bardzo...
Język korzyści, praca bez sensu i Customer Experience 2020 [przegląd blogosfery marketingowej #30]
Czas na okrągły – trzydziesty przegląd treści z marketingowych i biznesowych blogów oraz serwisów. W ostatniej tegorocznej odsłonie blogosfery wybraliśmy dla Was artykuły m. in. z serwisów Customer Think, Business2Community czy blogów Julii Kołodko i Igora...
Chatboty – jak wykorzystać je w marketingu i biznesie? 5 przykładów
Chatboty są coraz częściej używanym narzędziem, pozwalającym zautomatyzować i usprawnić część codziennie wykonywanych działań. Jest to również mechanizm, umożliwiający szybsze i łatwiejsze wykonywanie niektórych akcji, praktycznie bez udziału człowieka po drugiej...
Czym jest model APIC i planowanie marketingowe?
Dziś omówimy dla Was model APIC, czyli jedną z najważniejszych koncepcji stworzonych przez papieża marketingu, Philipa Kotlera. Z artykułu dowiecie się m.in na czym polega planowanie marketingowe oraz z jakich narzędzi możemy skorzystać przy okazji analizy aktywności...
Brand ambassadors, badania transakcyjne i pomysły na popupy [przegląd blogosfery marketingowej #29]
Po krótkiej przerwie na XXIV edycję Warsztatów Strategicznych questus academy wracamy z kolejnym przeglądem marketingowej i biznesowej blogosfery. W tym tygodniu przygotowaliśmy dla Was treści m. in. z Businesses Grow, NapoleonCat, Business2Community czy Marketer+....
Jak zostać liderem customer experience? 4 kroki
Dawniej świat biznesu oparty był na markach, które zmieniały zachowanie konsumentów. Dziś to odbiorcy wpływają na marki. Jeśli chcemy naprawdę sprostać oczekiwaniom klientów, musisz śledzić ich doświadczenia i nieustannie je ulepszać. Oto cztery kroki do bycia liderem...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach? Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu