questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy
Cechy marki, Data Storytelling i azjatyckie tygrysy [przegląd blogosfery marketingowej #17]
Przed nami kolejny przegląd najbardziej wartościowych blogów marketingowych i biznesowych. W tym tygodniu przygotowaliśmy dla Was treści m.in. z Econsultancy, Convince & Convert, bloga Petera Fiska czy Kasi Pszonickiej. Inspirującej lektury! The future of...
Macierz BCG – na czym polega analiza portfelowa? [elementarz marketera #9]
W kolejnej odsłonie wiedzowego cyklu omówimy dla Was jedną z najpopularniejszych metod analizy portfelowej, stworzoną przez Boston Consulting Group. Z tekstu dowiecie się m. in czym jest analiza portfelowa i dlaczego warto uwzględnić ją w funkcjonowaniu organizacji....
Marketing STP – segmentacja, targetowanie i pozycjonowanie [elementarz marketera #8]
W kolejnym artykule z cyklu "elementarz marketera" na nasz wiedzowy warsztat bierzemy marketing STP. Jest to koncepcja strategiczna złożona z trzech niezwykle istotnych etapów – segmentacji, targetowania i pozycjonowania. Dowiecie się między innymi na czym polega...
Wizerunek marki, marketing leadership i zła strategia [przegląd blogosfery marketingowej #16]
W kalendarzach nastała niedziela, a zatem czas na kolejny przegląd najbardziej wartościowych treści z marketingowych i biznesowych blogów. W szesnastej odsłonie blogosfery wyselekcjonowaliśmy dla Was artykuły m.in. od Marka Schaefera, z Marketingu przy Kawie czy...
Nie bójmy się AI – czyli w czym może nam pomóc sztuczna inteligencja?
Rozwój technologii to nowe możliwości, ale też nowe zagrożenia – niekiedy obawiamy się, co może przynieść wszechobecność sztucznej inteligencji. Już teraz, w 2019 roku, niemal każda branża zmienia się wskutek rozwoju AI. Zwolennicy szerokiego zastosowania sztucznej inteligencji pokazują, że AI ma być sprzymierzeńcem, a nie rywalem człowieka.
Brand purpose, definiowanie USP i kryzysy w Social Mediach [przegląd blogosfery marketingowej #15]
Po krótkiej przerwie spowodowanej przez majówkowe grillowanie, wracamy z kolejnym przeglądem marketingowych i biznesowych blogów. Tym razem wyselekcjonowaliśmy dla Was 10 artykułów, między innymi z Convince & Convert, bloga Brand24, Distruptive Advertising czy sprawnego.marketingu.
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu