Marketingowi i biznesowi blogerzy ani myślą zwalniać tempa. W ostatnich dniach na najpopularniejszych blogach i serwisach znów pojawiło się mnóstwo wartościowych treści, które zobowiązały nas do ostrej selekcji i wyłonienia dla Was najciekawszych materiałów. Dziś mamy dla Was coś m. in. od Jacka Kłosińskiego, Gary’ego Vaynerchucka czy Jeffa Bullasa, sprawdźcie!
Jak znaleźć nowych klientów kiedy nie masz budżetu ani doświadczenia
Jacek Kłosiński,
Klosinski.net
Jeśli startujesz z własnym biznesem i zastanawiasz się, jak zdobyć pierwszych klientów, wiedz, że nie potrzebujesz na to wielkiego budżetu. Jacek Kłosiński przedstawia siedem sposobów na ich pozyskanie, takie jak wykreowanie marki osobistej, networking czy próbki umiejętności. Prawdopodobnie nie będzie to łatwa droga, ale warta podjęcia.
Czy Big Data w marketingu to konieczność?
Redakcja,
Interaktywnie.com
Według prognoz, do 2020 roku każdy użytkownik Internetu będzie produkował 1,7 MB danych na sekundę. W obliczu takiej ilości informacji, coraz więcej firm inwestuje w Big Data, które dają możliwość zbierania danych w 3 kategoriach: demografia, zainteresowania i zachowania. Zgromadzenie informacji o kliencie, pozwala z kolei dobrać odpowiedni kanał komunikacji do klienta i efektywnie do niego dotrzeć. Kluczowym jednak problemem wynikającym z mody na implementowanie Big Data jest fakt, że firmy często nie wiedzą, co ze zgromadzonymi danymi zrobić…
How To Stop Caring What Others Think
Gary Vaynerchuk,
Gary Vaynerchuk Blog
Artykuł porusza banalnie brzmiący temat, który po głębszej analizie, okazuje się być utrapieniem każdego z nas. Gary Vaynerchuk odpowiada na pytanie co zrobić, aby przestać przejmować się zdaniem innych, pokazując jednocześnie, jak trudno będzie nam funkcjonować słuchając tylko… siebie.
Jak nauczyć się myślenia strategicznego?
Michał Kanarkiewicz,
Brief
Michał Kanarkiewicz wyjaśnia na łamach Brief, czym jest sztuka strategicznego myślenia. Warto bowiem zauważyć, że jest to umiejętność, która może przydać się na wielu frontach. Autor stara się zatem pokazać, jak taką umiejętność posiąść.
Learn Digital Marketing Online: A Complete Guide to Boost Your Career
Jake Andreson,
jeffbullas.com
Digital Marketing to obecnie bardzo prężnie rozwijająca się dziedzina. Nic więc dziwnego, że w owej branży brakuje specjalistów. Jake Anderson wypunktowuje więc, jak nabyć wiedzę, na pierwszym miejscu stawiając profesjonalne szkolenia, a dalej ekspertów oraz czytanie profesjonalnych blogów.
Earn Your Place in the Inbox
Chris Brogan,
chrisbrogan.com
Jednym z głównych problemów email marketingu jest usuwanie przez klientów wiadomości przed ich otwarciem. Chris Brogan radzi, co zrobić, aby zmniejszyć ten współczynnik – wskazuje na konieczność wystąpienia czynnika ludzkiego, chwytliwego tytułu czy call to action. Warto również dać czytelnikowi informacje, które wzbogacają jego wiedzę.