Big Data w marketingu, znikające maile i myślenie strategiczne [Przegląd blogosfery marketingowej #5]

Marketingowi i biznesowi blogerzy ani myślą zwalniać tempa. W ostatnich dniach na najpopularniejszych blogach i serwisach znów pojawiło się mnóstwo wartościowych treści, które zobowiązały nas do ostrej selekcji i wyłonienia dla Was najciekawszych materiałów. Dziś mamy dla Was coś m. in. od Jacka Kłosińskiego, Gary’ego Vaynerchucka czy Jeffa Bullasa, sprawdźcie!

 

Jak znaleźć nowych klientów kiedy nie masz budżetu ani doświadczenia

Jacek Kłosiński,
Klosinski.net

Jak znaleźć nowych klientów kiedy nie masz budżetu ani doświadczenia

Jeśli startujesz z własnym biznesem i zastanawiasz się, jak zdobyć pierwszych klientów, wiedz, że nie potrzebujesz na to wielkiego budżetu. Jacek Kłosiński przedstawia siedem sposobów na ich pozyskanie, takie jak wykreowanie marki osobistej, networking czy próbki umiejętności. Prawdopodobnie nie będzie to łatwa droga, ale warta podjęcia.

 

Czy Big Data w marketingu to konieczność?

Redakcja,
Interaktywnie.com

Czy Big Data w marketingu to konieczność?

Według prognoz, do 2020 roku każdy użytkownik Internetu będzie produkował 1,7 MB danych na sekundę. W obliczu takiej ilości informacji, coraz więcej firm inwestuje w Big Data, które dają możliwość zbierania danych w 3 kategoriach: demografia, zainteresowania i zachowania. Zgromadzenie informacji o kliencie, pozwala z kolei dobrać odpowiedni kanał komunikacji do klienta i efektywnie do niego dotrzeć. Kluczowym jednak problemem wynikającym z mody na implementowanie Big Data jest fakt, że firmy często nie wiedzą, co ze zgromadzonymi danymi zrobić…

 

How To Stop Caring What Others Think

Gary Vaynerchuk,
Gary Vaynerchuk Blog

Co zrobić, aby przestać przejmować się zdaniem innych

Artykuł porusza banalnie brzmiący temat, który po głębszej analizie, okazuje się być utrapieniem każdego z nas. Gary Vaynerchuk odpowiada na pytanie co zrobić, aby przestać przejmować się zdaniem innych, pokazując jednocześnie, jak trudno będzie nam funkcjonować słuchając tylko… siebie.

 

Jak nauczyć się myślenia strategicznego?

Michał Kanarkiewicz,
Brief

Jak nauczyć się myślenia strategicznego?

Michał Kanarkiewicz wyjaśnia na łamach Brief, czym jest sztuka strategicznego myślenia. Warto bowiem zauważyć, że jest to umiejętność, która może przydać się na wielu frontach. Autor stara się zatem pokazać, jak taką umiejętność posiąść.

 

Learn Digital Marketing Online: A Complete Guide to Boost Your Career

Jake Andreson,
jeffbullas.com

Digital Marketing: kompletny przewodnik, który pomoże Ci rozwinąć karierę

Digital Marketing to obecnie bardzo prężnie rozwijająca się dziedzina. Nic więc dziwnego, że w owej branży brakuje specjalistów. Jake Anderson wypunktowuje więc, jak nabyć wiedzę, na pierwszym miejscu stawiając profesjonalne szkolenia, a dalej ekspertów oraz czytanie profesjonalnych blogów.

 

Earn Your Place in the Inbox

Chris Brogan,
chrisbrogan.com

Earn Your Place in the Inbox

Jednym z głównych problemów email marketingu jest usuwanie przez klientów wiadomości przed ich otwarciem. Chris Brogan radzi, co zrobić, aby zmniejszyć ten współczynnik – wskazuje na konieczność wystąpienia czynnika ludzkiego, chwytliwego tytułu czy call to action. Warto również dać czytelnikowi informacje, które wzbogacają jego wiedzę.

Posłuchaj questus podcast

 Wpadnij na nasz kanał Youtube

Newsletter

Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
 newslettera.

 

Autor: Redakcja

Pasjonaci marketingu i biznesu, którzy dokładają wszelkich starań, aby dostarczać wiedzę w jak najbardziej przystępnej i czasooszczędnej formie. W skład zespołu pracującego nad artykułami wchodzą m. in. dr hab. Robert Kozielski i Donata Wilczewska.
Ostatnie wpisy
David Aaker – Architekt Nowoczesnego Brandingu

David Aaker – Architekt Nowoczesnego Brandingu

W świecie marketingu, w którym konkurencja staje się coraz bardziej zacięta, a marki walczą o uwagę konsumentów, jednym z kluczowych narzędzi, które pomagają firmom wyróżnić się na tle innych, jest zrozumienie i budowanie silnej tożsamości marki. Jednym z najbardziej...

czytaj dalej