Podejmij ścieżkę Digital Diploma in Professional Marketing i uzyskaj międzynarodowy certyfikat CIM!

Budowa strategii, kreowanie doświadczeń użytkownika, zarządzanie kanałami cyfrowymi – ścieżka Digital Diploma in Professional Marketing wyposaża uczestników w praktyczne kompetencje digital marketingowe.

Ścieżka digitalowa – opis programu

Digital Diploma in Professional Marketing (DDM) to roczne szkolenie marketingowe skoncentrowane na strategii, optymalizacji i integracji działań w obszarze digital. Program porusza m. in. aspekty związane z planowaniem działań digital marketingowych, zarządzaniem kanałami cyfrowymi, kreowaniem pozytywnych doświadczeń.

Program DDM jest realizowany na licencji The Chartered Institute of Marketing (CIM). Akredytacja brytyjskiego instytutu, największej organizacji zrzeszającej marketerów na świecie daje gwarancję fachowej, kompleksowej wiedzy oraz międzynarodowych standardów szkolenia. Programy licencjonowane przez CIM cechują się również interdyscyplinarnym charakterempraktycznym profilem zajęć.

Program Digital Diploma in Professional Marketing składa się z:

  • Czterech modułów tematycznych: Strategic Marketing, Digital Strategy, Driving Digital Experience oraz Mastering Digital Channels
  • Trzydniowych Warsztatów Strategicznych – spotkań wyjazdowych organizowanych w malowniczych regionach w całej Polsce, podczas których uczestnicy biorą udział w zajęciach i wykładach prowadzonych dotychczas m. in. przez prof. Grzegorza Kołodko, Sławomira Lachowskiego czy prof. Andrzeja Blikle
  • Programu EPP – przygotowującego uczestników do egzaminów CIM od strony merytorycznej (dzięki stałej opiece tutora) oraz formalnej
ścieżka digital diploma program CIM

Moduły tematyczne

Moduł Strategic Marketing stanowi wspólną część ścieżki digitalowej oraz strategicznej. Jest on skoncentrowany na procesie planowania działań rynkowych firmy, w szczególności na obszarach i metodach analizy środowiska biznesowego, wyznaczania celów rynkowych, formułowania strategii i programu działań. W trakcie zajęć poświęca się także czas na dyskusję nad współczesną rolą marketingu w budowaniu sukcesu firmy oraz nowymi koncepcjami i formami prowadzenia działań marketingowych.

Blok Strategic Marketing obejmuje tematy takie jak:

  • Analiza środowiska biznesowego – obszary i metody (25%)
  • Koncept i model biznesowy a strategia rynkowa firmy (10%)
  • Kluczowe marketingowe decyzje strategiczne (15%)
  • Value Proposition – Budowanie wartości dla klientów (15%)
  • Strategiczny plan marketingowy jako narzędzie realizacji celów organizacji (10%)
  • Rola zarządzania zasobami w procesie realizacji celów organizacji oraz monitorowanie, pomiar i adaptacja strategicznego planu marketingowego w celu ustawicznego doskonalenia (25%)

Moduł Digital Strategy wprowadza uczestników w świat współczesnej strategii działań digital marketingowych. Pozwala on odpowiedzieć na takie pytania, jak np. jak tworzyć optymalny digital mix? Jak elastycznie zarządzać cyfrowym marketingiem? Jak podnosić efektywność i osiągać cele biznesowe?

Blok Digital Strategy obejmuje:

  • Analiza cyfrowego środowiska biznesowego – obszary i metody (20%)
  • Kluczowe cyfrowe technologie oraz trendy i ich implikacje dla rozwoju biznesu (10%)
  • Kluczowe marketingowe decyzje strategiczne (15%)
  • Taktyka: narzędzia digital i planowanie efektywnego digital mix (20%)
  • Implementacja i integracja działań cyfrowych (15%)
  • Pomiar, kontrola i ocena rezultatów (20%)

Moduł Driving Digital Experience koncentruje się na doświadczeniu klienta w cyfrowym środowisku. Ukierunkowany jest na odkrywanie i rozumienie insightów, zdolność proponowania innowacyjnych rozwiązań dla rodzących się nowych oczekiwań oraz kształtowanie satysfakcjonującego doświadczenia klienta na każdym etapie customer journey.

Moduł Driving Digital Experience obejmuje:

  • Badania, trendy i insighty – kluczowe obszary i kierunki zmian (20%)
  • Metody analizy zachowań konsumentów online (20%)
  • Projektowanie doświadczenia klienta/użytkownika (25%)
  • Wykorzystanie danych i metod analitycznych w celu podnoszenia poziomu doświadczenia klienta/użytkownika (25%)
  • Zarządzanie klientocentryczną organizacją w dobie cyfrowej zmiany (10%)

Moduł Mastering Digital Channels koncentruje się szansach i wyzwaniach związanych z efektywnym konkurowaniem i budowaniem zaangażowania klientów. Moduł ten uczy strategicznego podejścia do zarządzania cyfrowymi kanałami w taki sposób, aby zapewnić organizacji wzrost, przy jednoczesnej optymalizacji zasobów.

Mastering Digital Channels obejmuje:

  • Selekcja i dobór kanałów cyfrowych, strategia multichannel vs. omnichannel, zarządzanie kanałami cyfrowymi (20%)
  • Content management (20%)
  • Online community management (15%)
  • Pomiar, analityka i podnoszenie efektywności kanałów cyfrowych; optymalizacja konwersji i wzrost (30%)
  • Rozwój kanałów cyfrowych (15%)
null

Rozwój umiejętności strategicznego zarządzania digital marketingiem

null

Aktualna wiedza z zakresu zarządzania kanałami cyfrowymi

null

Bogate możliwości networkingowe

null

Indywidualny plan rozwoju realizowany wraz z trenerem biznesu

Trenerzy

Egzaminy

Egzaminy pozwalające uzyskać certyfikat Digital Diploma in Professional Marketing (ścieżka digitalowa) odbywają się w trzech sesjach egzaminacyjnych:

  • Sesja wiosenna: kwiecień
  • Sesja letnia: czerwiec/ lipiec
  • Sesja zimowa: grudzień

W przypadku programu DDM wszystkie egzaminy realizowane są w formule projektowej. Formuła projektowa zakłada, iż uczestnicy przygotowują według wytycznych CIM projekty na bazie posiadanej wiedzy i doświadczenia oraz udostępnionego wcześniej case study. Projekty przygotowywane są pod opieką tutora.

Aby uzyskać certyfikat Digital Diploma in Professional Marketing, uczestnik powinien zdać trzy egzaminy CIM – Digital Strategy, Driving Digital Experience oraz Mastering Digital Channels. Jednocześnie, każdy zdany egzamin  to wyróżnienie, które uczestnik otrzymuje z danego modułu (np. Award in Driving Digital Experience).

Uczestnicy, którzy zdali egzamin Digital Strategy na ścieżce strategicznej bądź też w ramach programu Diploma in Professional Marketing nie muszą podchodzić do niego raz jeszcze w ramach ścieżki digitalowej – wówczas wystarczą im jeszcze dwa zdane egzaminy, aby uzyskać certyfikat.

Egzaminy The Chartered Institute of Marketing odbywają się w języku angielskim.

Poniżej znajdziecie briefy do nadchodzącej sesji egzaminacyjnej CIM (July 2019):

Cennik

PROGRAMbez egzaminów CIMz egzaminami CIM (3 egzaminy)
Digital Diploma in Professional Marketing (Strategic Marketing, Digital Strategy, Driving Digital Experience, Mastering Digital Channels)19 500 zł22 950 zł
Diploma in Professional Marketing (dwie ścieżki: Strategic Diploma in Professional Marketing, Digital Diploma in Professional Marketing)27 500 zł
MODUŁbez egzaminów CIMz egzaminami CIM (1 egzamin)
Strategic Marketing (4 sesje)7 200 zł8 700 zł
Digital Strategy (2 sesje)4 700 zł6 200 zł
Driving Digital Experience (2 sesje)5 700 zł7 200 zł
Mastering Digital Channels (2 sesje)4 700 zł6 200 zł
EGZAMINYCENA
Egzamin The Chartered Institute of Marketing (CIM)1 150 zł
Opłata członkowska The Chartered Institute of Marketing (12 m-cy)350 zł

RABATY:

  • 5% – dla studentów
  • 5% – dla osób dojeżdżających powyżej 100 km
  • 5% – dla drugiej osoby z firmy

 

MATERIAŁY DO POBRANIA:

Pobierz materiał informacyjny

anna muskała questus

Anna Muskała

Customer Relationship Manager

Napisz do nas:



* - Pola wymagane