Rosnąca rola zrównoważonego rozwoju w coraz bardziej znaczącym stopniu wpływa na strategię rynkową firm, a w konsekwencji – na działania marketingowe. Moduł Sustainable Marketing koncentruje się na pogłębionym zrozumieniu wielowymiarowości działań w tym zakresie, modelach wspomagających kształtowanie strategii zrównoważonego rozwoju oraz na formułowaniu celów i mierzeniu działań.
Nowy moduł akredytowany przez The Chartered Institute of Marketing (CIM)!
Weź udział w module Sustainable Marketing
Sustainable Marketing – opis modułu
Na moduł Sustainable Marketing składa się:
- Zrównoważony rozwój – idea, korzyści, praktyka stosowania
- Audyt środowiskowy zrównoważonego biznesu
- Pomiar i ocena działań w sferze zrównoważonego marketingu
- Zrównoważony marketing – cele, strategia i implementacja
- Rola marki w strategii zrównoważonego rozwoju
- Propozycja wartości a zrównoważony marketing
Trenerzy
Egzaminy
Egzaminy z modułu Sustainable Marketing są realizowane w formule projektowej. Zakłada ona, że uczestnicy przygotowują według wytycznych CIM projekty na bazie posiadanej wiedzy, doświadczenia i informacji z zajęć. Prace przygotowywane są pod opieką tutora.
Złożenie pracy może nastąpić w jednej z trzech sesji egzaminacyjnych:
- April
- July
- December
Zdanie egzaminu z modułu Sustainable Marketing owocuje uzyskaniem certyfikatu CIM Award in Sustainable Marketing!
Egzaminy są realizowane w języku angielskim.
Zdawanie egzaminów nie jest obowiązkowe.

Zbigniew Michalski
Customer Relationship Manager