Wśród trenerów Programu zaawansowanego CIM znajdują się profesjonaliści, praktycy i eksperci w zakresie marketingu i biznesu. Trenerami programów CIM są osoby łączące trzy rodzaje kompetencji:

  • posiadają silny fundament naukowy – są bądź byli aktywnymi pracownikami uczelni polskich i zagranicznych
  • mają duże doświadczenie praktyczne – praca dla polskich firm i międzynarodowych korporacji w Polsce i zagranicą
  • są doświadczonymi trenerami – certyfikowanymi trenerami CIM bądź też wybitnymi absolwentami programów CIM
dr Bartłomiej Kurzyk
dr Bartłomiej Kurzyk

Digital Customer Experience

Specjalizuje się w nowych mediach, narzędziach oraz technikach komunikacji marketingowej (w tym komunikacji online, social mediach, content marketingu), a także w psychologii zachowań konsumentów. Wykładowca i szef Centrum Rozwoju Dydaktyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Trener i konsultant biznesowy.

Wojciech Bablok

Sustainable Marketing

W polskim biznesie zmieniłbym… relacje i komunikację między ludźmi. Wzajemny i prawdziwy szacunek, życzliwość i rzetelność potwierdzona działaniem. To teoretycznie tak niewiele, acz jestem przekonany, że znacząco poprawiłoby to warunki prowadzenia działań biznesowych w naszym kraju. Drugi element to odchodzenie od postawy „Czy” w stronę podejścia „Jak”.

Artur Maciorowski
Artur Maciorowski

Marketing and Digital Strategy

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl). Redaktor Prowadzący branżowego magazynu Online Marketing Polska.

Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing”.

Zespół Questus - Redaktor dr hab. Robert Kozielski
dr hab. Robert Kozielski

Marketing and Digital Strategy, Sustainable Marketing

Specjalizuje się w strategiach rynkowych przedsiębiorstw, analizach strategicznych i ocenie efektywności działań marketingowych organizacji. Założyciel firmy questus, wykładowca Uniwersytetu Łódzkiego.

Autor ponad 100 publikacji książkowych i artykułów z zakresu działalności rynkowej. Jego książka „Biznes nowych możliwości” uznana została za najlepszą książkę ze sfery strategii biznesu w 2012 roku.

Beata Michalska-Dominiak
Beata Michalska-Dominiak

Innovation in Marketing

Doświadczony moderator design thinking, praktyk w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych w organizacjach.

Członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Współzałożyciel społeczności „Klientocentryczni” skupiającej ekspertów z zakresu design thinking, service design, UX, customer research. Czerpie z potencjału myślenia projektowego podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów.

dr Marta Karwacka

Sustainable Marketing

Socjolożka biznesu od kilkunastu lat zaangażowana w rozwijanie zrównoważonego rozwoju w Polsce. Autorka pierwszej na polskim rynku książki na temat współpracy biznesu z organizacjami pozarządowymi w ujęciu społecznej odpowiedzialności biznesu. Marta jest przekonana, że konsumenci odgrywają kluczową rolę w mobilizowaniu firm do transformacji firm w kierunku zrównoważonego rozwoju i stają się coraz ważniejszym – i świadomym – interesariuszem dla działów marketingu. W Deloitte odpowiada za budowanie strategii ESG, sektor consumer,  specjalizuje się w branży fashion&beauty. 

Tadeusz Żórawski
Tadeusz Żórawski

Digital Optimisation

Lider biznesu i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, planowania mediów, nowych technologii, nowej ekonomii, zaawansowanych badań konsumentów.

Wielokrotny mówca na konferencjach poświęconych nowym trendom w marketingu. Zdobywca nagrody Leadership Award for Contribution to Market Research. Autor tekstów o tematyce marketingowej publikowanych w pismach branży marketingowej.

dr Katarzyna Nizińska

Resource Management

Praktyk biznesu – trener biznesu i rozwoju osobistego, coach, mentor, menedżer. Ostatnie 20 lat pracowałam na stanowiskach kierowniczych, m. in. jako Dyrektor Human Resources oraz Dyrektor Rekrutacji i Rozwoju w Coca Cola HBC Polska (2004 – 2009) oraz Menedżer Szkoleń i Rozwoju w Novo Nordisk Pharma, region Europa Wschodnia (2010 – 2013), HR Menedżer w Fundacji DKMS (2014-2019) i ostatnio HR Menedżer w Esri Polska. Na tych stanowiskach odpowiadałam za wszystkie działania kadrowe i rozwojowe – od pozyskania Pracowników, przez zatrudnienie, administrowanie, kwestie prawne, motywowanie, zarządzanie wynikami, rozwój, planowanie sukcesji. 

prof. Andrzej Blikle

Sustainable Marketing

Prof. w Instytucie Podstaw Informatyki PAN, czł. Europejskiej Akademii Nauk. Wykładał na uniwersytetach w Polsce, USA, Kanadzie, Danii i Szwecji. W latach 1990-2010 był prez. A.Blikle Sp. z o.o. Jest honorowym prez. stow. Inicjatywa Firm Rodzinnych oraz Centrum im. Adama Smith’a. W 2015 r. jego książka „Doktryna jakości” zajęła I miejsce w konkursie Dziennika Gazety Prawnej w kategorii „Najlepszy poradnik ekonomiczny”, a w r. 2016 przez SGH została uznana za „najlepszą pracę z zakresu nauk o przedsiębiorstwie w latach 2014-2015”. Od roku 2008 prowadzi firmę doradczą Andrzej Blikle Doradca.

Rafał Kamiński

Innovation in Marketing

Mentor i trener biznesu. Projektant innowacji biznesowych, społecznych i technologicznych. Entuzjasta i metodyk zwinnych metod projektowania skoncentrowanego na człowieku (human-centered design). Facylitator i moderator pracy zespołów w podejściu: design thinking, service design, outcome-driven innovation, lean startup, agile, scrum, lean UX. Certyfikowany: auditor oceniający skuteczność procesów biznesowych; Green Belt Lean Six Sigma; Agile Scrum Product Owner (CSPO®). Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej ZNP i School of Form. Aktualnie: Trener EY Academy of Business; Ekspert ds. badań i testowania koncepcji Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Centrum Inkubowania Innowacji Społecznych PO-PO-JUTRZE 2.0; Menedżer CX w Kantar Polska. Kierownik i wykładowca studiów podyplomowych na kierunku „Lider Innowacji” na Akademii Leona Koźmińskiego. Z pasji do sportu instruktor tenisa stołowego.

dr hab. Ewelina Zarzycka

Sustainable Marketing

Profesor UŁ w Katedrze Rachunkowości na Wydziale Zarządzania UŁ. Od 2019 roku do chwil obecnej kierownik Studiów Podyplomowych z akredytacją ACCA „Postgraduate Studies in Finance and Accounting”. Wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Katedrę Rachunkowości na Wydziale Zarządzania UŁ, prowadzi zajęcia na studiach MBO, szkolenia z zakresu rachunku kosztów i budżetowania dla pracowników i kadry zarządzającej przedsiębiorstw z różnych branż oraz kursy przygotowujące do egzaminów ACCA.

Autorka licznych publikacji z zakresu raportowania niefinansowego, budżetowania, rachunku kosztów, lean accounting a także wykorzystania systemów ERP w rachunkowości zarządczej. Jest członkiem European Accounting Association, EURAM, ACCA.

Bartosz Janowicz
Bartosz Janowicz

Innovation in Marketing

Założyciel firmy PROINNOVATE, współzałożyciel AGILE MINDSET. Wspiera średnie i duże firmy w rozwoju startupowego podejścia pracowników do pracy projektowej, rozwoju nowych produktów/usług, budowania nowych modeli biznesowych, transformowania kultury organizacyjnej w kierunku zwinności i szczupłości (Agile&Lean).

Trener i mentor dla wielu startupów. Organizator meetupów (spotkań inspiracyjnych) nt. innowacji w korporacjach. Oficjalny polski ambasador Lean Startup Co.

Arkadiusz Wódkowski
Arkadiusz Wódkowski

Resource Management

Zawodowo zainteresowany trendami konsumenckimi, poszukiwaniem insightów, motywacją i satysfakcją konsumentów. Właściciel firmy doradczej ABM, która oceniana jest jako jedna z najlepszych w Polsce.

Autor skryptu „Marketing usług” opracowań „Mystery Shopping – badanie jakości usług”, „Budowanie relacji z konsumentami”.

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański

Digital Optimisation

Ekspert ds. e-marketingu, e-commerce oraz e-PR. Prezes Zarządu agencji e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o. oraz dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o. Autor wielu książek, artykułów oraz publikacji, m.in.: „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka”, „Content marketing – współczesny poradnik po marketingu treści”, „E-marketing – kompendium dla menadżerów”.

Michał Dziekoński
Michał Dziekoński

Digital Optimisation

Dyrektor zarządzający w Business Games Institute. Twórca planów i strategii marketingowych oraz systemów mierzenia efektywności działań marketingowych, zarówno z rynku B2C, jak i B2B. Zwolennik metod grywalizacji, zarówno w szkoleniach, jak i działaniach rynkowych. Twórca gier.

Współautor książek: „Wskaźniki marketingowe”, „E-marketing” i „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”.

dr Jacek Pogorzelski
dr Jacek Pogorzelski

Managing Brands

Konsultant w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Ukończył zaawansowane kursy z zakresu innowacyjności i modeli biznesowych na Uniwersytecie Stanforda. Certyfikowany neurobadacz.

Autor książek „Marka na cztery sposoby”, „Praktyczny marketing miast i regionów”, „Kod skuteczności”, „Mity marketingowe”, „(R)ewolucja marki”, „Pozycjonowanie produktu” oraz wielu artykułów.

Agata Mardosz-Grabowska questus
Agata Mardosz-Grabowska

Digital Optimisation

Trener i tutor egzaminacyjny w programach szkoleniowych The Chartered Institute of Marketing, a także doktorantka na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ. Jako manager projektu dzień po dniu stara się przekuwać naszą wizję w rzeczywistość. Pisze case’y, reżyseruje filmy i zarządza wszystkim, co ma związek z projektem. Z wykształcenia (oraz zamiłowania) psycholog i dziennikarz.

Małgorzata Nowak
Małgorzata Nowak

Marketing and Digital Strategy

Ekspert i pasjonatka tworzenia propozycji wartości i unikalnych doświadczeń dla klientów. Ewangelistka podejścia „customer-centric” w tworzeniu strategii marketingowych oraz nowatorskich produktów i usług. Specjalizuje się w zarządzaniu obszarem Value Proposition oraz projektami z zakresu Customer i Service Experience.