Zajęcia z Resource Management pozwalają na przyjęcie strategicznej perspektywy w procesie zarządzania zasobami. Dzięki sesjom z tego modułu uczestnicy dowiedzą się, jak alokować zasoby organizacji, aby efektywnie realizować założone cele biznesowe. Blok Resource Management podejmuje także temat rachunkowości zarządczej i rozwija u uczestników zdolność analizy działań marketingowych pod kątem finansów i zwrotu z inwestycji.
Moduł akredytowany przez The Chartered Institute of Marketing (CIM)
Weź udział w module Resource Management
Resource Management – opis modułu
Moduł Resource Management obejmuje takie zagadnienia jak:
- Strategiczne zarządzanie zasobami
- Analiza zasobów organizacji pod kątem realizacji celów biznesowych
- Zarządzanie zespołem marketerów
- Resource Mix – analiza, efektywność, implementacja
- Budżet marketingowy – planowanie, szacowanie, kontrola
- Rachunkowość zarządcza i perspektywa finansowa w marketingu
Trenerzy
Egzaminy
Egzaminy z modułu Resource Management są realizowane w formule projektowej. Zakłada ona, że uczestnicy przygotowują według wytycznych CIM projekty na bazie posiadanej wiedzy, doświadczenia i informacji z zajęć. Prace przygotowywane są pod opieką tutora.
Złożenie pracy może nastąpić w jednej z trzech sesji egzaminacyjnych:
- April
- July
- December
Zdanie egzaminu z modułu Resource Management owocuje uzyskaniem certyfikatu CIM Award in Resource Management!
Egzaminy są realizowane w języku angielskim.
Zdawanie egzaminów nie jest obowiązkowe.

Zbigniew Michalski
Customer Relationship Manager