Managing Brands rozwija u uczestników zdolność strategicznego myślenia o marce, jej kapitale i wizerunku. Zajęcia na module koncentrują się wokół zarządzania marką, budowania strategii i właściwego pomiaru. Po zakończeniu zajęć z Managing Brands uczestnicy będą ponadto posiadać praktyczne umiejętności tworzenia planu marki, a także poznają warunki niezbędne do jego efektywnego wdrożenia.
Moduł akredytowany przez The Chartered Institute of Marketing (CIM)
Weź udział w module Managing Brands
Managing Brands – opis modułu
Moduł Managing Brands obejmuje takie zagadnienia jak:
- Marka – jej elementy, architektura i kapitał
- Budowa strategicznego planu marki
- Proces zarządzania marką
- Zarządzanie portfelem marek i relacje między poszczególnymi brandami
- Tożsamość i wizerunek marki
- Pomiar marki – wskaźniki, proces, determinanty efektywności
Trenerzy
Egzaminy
Egzaminy z modułu Managing Brands są realizowane w formule projektowej. Zakłada ona, że uczestnicy przygotowują według wytycznych CIM projekty na bazie posiadanej wiedzy, doświadczenia i informacji z zajęć. Prace przygotowywane są pod opieką tutora.
Złożenie pracy może nastąpić w jednej z trzech sesji egzaminacyjnych:
- April
- July
- December
Zdanie egzaminu z modułu Managing Brands owocuje uzyskaniem certyfikatu CIM Award in Managing Brands!
Egzaminy są realizowane w języku angielskim.
Zdawanie egzaminów nie jest obowiązkowe.

Zbigniew Michalski
Customer Relationship Manager