mBank – zaangażowanie pracowników źródłem sukcesu i rozwoju organizacji

Rola oddziałów Grupy mBank w Czechach i na Słowacji po kryzysie ekonomicznym rozpoczętym w 2008 roku została zdefiniowana jako przyszła „Perła w Koronie mBanku”. Aby sprostać postawionemu zadaniu, decydenci uznali za kluczowe prace nad uporządkowaniem spraw wewnętrznych – zdefiniowaniem propozycji wartości dla pracowników oraz budowaniem zaangażowanego zespołu. Wierzono bowiem, że te działania przełożą się na sukces rynkowy. Czy to się udało? Czy rzeczywiście istnieje korelacja między zaangażowaniem zespołu a wynikami rynkowymi (klienci) i finansowymi (przychód/zysk)?
Case study przedstawia drogę mBanku CZ/SK od definiowania kultury organizacyjnej i propozycji wartości pracowniczej przez ich przełożenie na działania operacyjne (benefity pracownicze, komunikacja wewnętrzna itp.) aż po pomiar zaangażowania pracowników i jego wpływu na wyniki rynkowe.

mBank – zaangażowanie pracowników źródłem sukcesu i rozwoju organizacji (film)

Film prezentuje kontekst rynkowy oraz dążenie do budowania zaangażowanego zespołu w zagranicznych oddziałach Grupy mBank. Podejmuje także tematykę teorii zarządzania ze szczególnym uwzględnieniem:
  • employee value proposition
  • kultura organizacyjna
  • pomiar zaangażowania zespołu

Tutor Manual dostępny tylko dla zarejestrowanych

Tutor Manual to instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i rozszerzonej.

Możliwość pobrania Tutor Manuala mają tylko zarejestrowani użytkownicy. Aby uzyskać materiał, nie musisz jednak płacić lub przechodzić przez wieloetapowy proces weryfikacji – wystarczy, że klikniesz w poniższy przycisk i wpiszesz niezbędne dane, a my potwierdzimy Twój dostęp.

Zaloguj/Zarejestruj się