mBank – zaangażowanie pracowników źródłem sukcesu i rozwoju organizacji
Rola oddziałów Grupy mBank w Czechach i na Słowacji po kryzysie ekonomicznym rozpoczętym w 2008 roku została zdefiniowana jako przyszła „Perła w Koronie mBanku”. Aby sprostać postawionemu zadaniu, decydenci uznali za kluczowe prace nad uporządkowaniem spraw wewnętrznych – zdefiniowaniem propozycji wartości dla pracowników oraz budowaniem zaangażowanego zespołu. Wierzono bowiem, że te działania przełożą się na sukces rynkowy. Czy to się udało? Czy rzeczywiście istnieje korelacja między zaangażowaniem zespołu a wynikami rynkowymi (klienci) i finansowymi (przychód/zysk)?
Case study przedstawia drogę mBanku CZ/SK od definiowania kultury organizacyjnej i propozycji wartości pracowniczej przez ich przełożenie na działania operacyjne (benefity pracownicze, komunikacja wewnętrzna itp.) aż po pomiar zaangażowania pracowników i jego wpływu na wyniki rynkowe.
Case study przedstawia drogę mBanku CZ/SK od definiowania kultury organizacyjnej i propozycji wartości pracowniczej przez ich przełożenie na działania operacyjne (benefity pracownicze, komunikacja wewnętrzna itp.) aż po pomiar zaangażowania pracowników i jego wpływu na wyniki rynkowe.
mBank – zaangażowanie pracowników źródłem sukcesu i rozwoju organizacji (film)
Film prezentuje kontekst rynkowy oraz dążenie do budowania zaangażowanego zespołu w zagranicznych oddziałach Grupy mBank. Podejmuje także tematykę teorii zarządzania ze szczególnym uwzględnieniem:
- employee value proposition
- kultura organizacyjna
- pomiar zaangażowania zespołu