case study miody manuka

Miody Manuka – dylematy rozwoju i wzrostu

Marka Miody Manuka na przestrzeni ostatnich lat konsekwentnie budowała swoją pozycję na polskim rynku. Choć odpowiada za dystrybucję dość nietypowego i luksusowego jak na rynek miodów produktu, marka w dużym stopniu przełamała rynkowe ograniczenia i zbudowała silną, wręcz dominującą pozycję w swoim sektorze.

Kolejne lata nie zapowiadają jednak łatwiejszych warunków do rozwoju. Restrykcje prawne czy też ograniczona ilość produktu to bariery, które w pewnym stopniu blokują dalszy wzrost marki. Miody Manuka wciąż poszukują zatem możliwości wzrostu, rozważając zarówno opcje związane z rozwojem produktu, jak i wejściem na nowe rynki czy dywersyfikacją działalności. Wyzwaniem dla posiadającego nowozelandzki rodowód brandu będzie prze kształcenie rynkowych barier w źródło biznesowych innowacji i pomysłów, które pozwolą Miodom Manuka zrobić krok w stronę umocnienia swojej pozycji nie tylko we własnej grupie strategicznej, ale i w całym sektorze pszczelarskim w Polsce.

case study miody manuka

Miody Manuka – dylematy rozwoju i wzrostu (film)

Film prezentuje historię oraz bieżące wyzwania rynkowe marki Miody Manuka. Podejmuje także tematykę teorii zarządzania ze szczególnym uwzględnieniem:
  • Analizy klientów i konkurentów
  • Identyfikacji możliwości rozwoju marki
  • Metod oceny możliwości rozwojowych marki
tutor manual miody manuka

Tutor Manual dostępny tylko dla zarejestrowanych

Tutor Manual to instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i zaawansowanej.

Możliwość pobrania tutor manuala mają tylko zarejestrowani użytkownicy. Aby uzyskać materiał, nie musisz jednak płacić lub przechodzić przez wieloetapowy proces weryfikacji – wystarczy, że klikniesz w poniższy przycisk i wpiszesz niezbędne dane, a my potwierdzimy Twój dostęp.

Zaloguj/Zarejestruj się