Miody Manuka – dylematy rozwoju i wzrostu
Marka Miody Manuka na przestrzeni ostatnich lat konsekwentnie budowała swoją pozycję na polskim rynku. Choć odpowiada za dystrybucję dość nietypowego i luksusowego jak na rynek miodów produktu, marka w dużym stopniu przełamała rynkowe ograniczenia i zbudowała silną, wręcz dominującą pozycję w swoim sektorze.
Kolejne lata nie zapowiadają jednak łatwiejszych warunków do rozwoju. Restrykcje prawne czy też ograniczona ilość produktu to bariery, które w pewnym stopniu blokują dalszy wzrost marki. Miody Manuka wciąż poszukują zatem możliwości wzrostu, rozważając zarówno opcje związane z rozwojem produktu, jak i wejściem na nowe rynki czy dywersyfikacją działalności. Wyzwaniem dla posiadającego nowozelandzki rodowód brandu będzie prze kształcenie rynkowych barier w źródło biznesowych innowacji i pomysłów, które pozwolą Miodom Manuka zrobić krok w stronę umocnienia swojej pozycji nie tylko we własnej grupie strategicznej, ale i w całym sektorze pszczelarskim w Polsce.
Miody Manuka – dylematy rozwoju i wzrostu (film)
- Analizy klientów i konkurentów
- Identyfikacji możliwości rozwoju marki
- Metod oceny możliwości rozwojowych marki
