Celem modułu Innovation in Marketing jest budowanie wrażliwości rynkowej, która umożliwia uczestnikom dostrzeganie zagrożeń i możliwości wynikających z niestandardowego podejścia oraz innowacyjnego myślenia. Innovation in Marketing ukazuje również proces tworzenia innowacji przez pryzmat przedsiębiorczości, a także relacje między marketingiem a innowacjami. Moduł podejmuje również tematykę zarządzania zmianą i tworzenia kultury organizacji uczącej się.
Moduł akredytowany przez The Chartered Institute of Marketing (CIM)
Weź udział w module Innovation in Marketing
Innovation in Marketing – opis modułu
Moduł Innovation in Marketing obejmuje takie tematy jak:
- Marketing a innowacje – relacje, implementacja
- Kreatywność i innowacyjność – marketing a przedsiębiorczość postaw, zachowań, sposobów myślenia
- Innowacje a przewaga konkurencyjna – kluczowe cechy
- W poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań
- Innowacje – proces, metody, warunki powodzenia, pomiar
- Zarządzanie zmianą – rola marketingu wewnętrznego i kultury organizacji uczącej się
Trenerzy
Egzaminy
Egzaminy z modułu Innovation in Marketing są realizowane w formule projektowej. Zakłada ona, że uczestnicy przygotowują według wytycznych CIM projekty na bazie posiadanej wiedzy, doświadczenia i informacji z zajęć. Prace przygotowywane są pod opieką tutora.
Złożenie pracy może nastąpić w jednej z trzech sesji egzaminacyjnych:
- April
- July
- December
Zdanie egzaminu z modułu Innovation in Marketing owocuje uzyskaniem certyfikatu CIM Award in Innovation in Marketing!
Egzaminy są realizowane w języku angielskim.
Zdawanie egzaminów nie jest obowiązkowe.

Zbigniew Michalski
Customer Relationship Manager