Marcin Jóźwiakowski

Marcin Jóźwiakowski

Związany zawodowo z marketingiem od 2008. Doświadczenia zawodowe B2C zdobywane w FMCG (P&G, Kompania Piwowarska), branży elektronicznej (Samsung, Panasonic). Aktualnie związany od dłuższego czasu z firmą RS Components (B2B), gdzie zarządza strategią oraz...
Przemysław Jończyk

Przemysław Jończyk

Prezes zarządu grupy strategiczno-kreatywnej JAAQOB HOLDING™, wykładowca biznesu i komunikacji marketingowej na uczelni wyższej – ASBiRO, akredytowany trener w Brian Tracy International. Od 16 lat pomaga firmom budować skuteczne strategie marketingowe i sprzedażowe,...
Tobiasz Jaskuła

Tobiasz Jaskuła

Od 2008 roku związany z branżą marketingu i reklamy. Pierwsze doświadczenia zbierał w agencji reklamowej, by po 3 latach przejść do działu marketingu w branży FMCG. Pracował zarówno w firmach międzynarodowych jak i lokalnych. Obecnie pełni rolę Menedżera Marki w...
Katarzyna Janik

Katarzyna Janik

Swoje 6-letnie doświadczenie zawodowe rozpoczęła w firmach consultingowych. Najpierw w Deloitte, a następnie w agencji badawczej Nielsen, w której zajmowała się przeprowadzaniem badań mediowych dla największych firm z branży FMCG. Aktualnie pracuje w firmie Reckitt, w...
Anna Janiczek

Anna Janiczek

Doświadczona menedżerka z blisko 20-letnim stażem w obszarze ubezpieczeń, bankowości i opieki medycznej. W tym czasie, odpowiadała za obszary marketingu, doświadczeń klientów, innowacji oraz ubezpieczeń zdrowotnych. Zarządzała także spółką medyczną (PZU Zdrowie),...