Zmiany w zachowaniach konsumenckich wymuszają na marketerach ciągłe dostosowywanie działań do potrzeb klientów. Moduł Digital Optimisation pozwala uczestnikom rozwinąć zarówno umiejętności wychwytywania zmian w środowisku biznesowym, jak i optymalizowania strategii i działań operacyjnych. Zajęcia będą ponadto koncentrować się na zwiększaniu efektywności konwersji oraz procesie analizy digital marketingu.
Moduł akredytowany przez The Chartered Institute of Marketing (CIM)
Weź udział w module Digital Optimisation
Digital Optimisation – opis modułu
Moduł Digital Optimisation obejmuje:
- Analiza środowiska cyfrowego
- Selekcja i dobór kanałów digitalowych
- Optymalizacja konwersji – audyt, strategia, niezbędne działania, raportowanie
- Potrzeby i zachowania interesariuszy
- Pomiar w środowisku cyfrowym – wskaźniki, narzędzia, analiza zgromadzonych danych
- Podnoszenie efektywności kanałów digitalowych
Trenerzy
Egzaminy
Egzaminy z modułu Digital Optimisation są realizowane w formule projektowej. Zakłada ona, że uczestnicy przygotowują według wytycznych CIM projekty na bazie posiadanej wiedzy, doświadczenia i informacji z zajęć. Prace przygotowywane są pod opieką tutora.
Złożenie pracy może nastąpić w jednej z trzech sesji egzaminacyjnych:
- April
- July
- December
Zdanie egzaminu z modułu Digital Optimisation owocuje uzyskaniem certyfikatu CIM Award in Digital Optimisation!
Egzaminy są realizowane w języku angielskim.
Zdawanie egzaminów nie jest obowiązkowe.

Zbigniew Michalski
Customer Relationship Manager