Start szkolenia już 3 września w Warszawie!

Uzyskaj certyfikat The Chartered Institute of Marketing (CIM)!

Digital Customer Experience – opis szkolenia

Digital Customer Experience to moduł skoncentrowany na doświadczeniu klienta w cyfrowym środowisku, odkrywaniu i rozumieniu insightów oraz proponowaniu innowacyjnych rozwiązań dla rodzących się nowych oczekiwań. Celem modułu jest także kształtowanie satysfakcjonującego doświadczenia klienta na każdym etapie customer journey oraz wnikliwa analiza całej ścieżki zakupowej nabywcy.

Moduł Digital Customer Experience obejmuje:

  • Badania, trendy i insighty – kluczowe obszary i kierunki zmian
  • Metody analizy zachowań konsumentów online
  • Projektowanie doświadczenia klienta/użytkownika
  • Wykorzystanie danych i metod analitycznych w celu podnoszenia poziomu doświadczenia klienta/użytkownika
  • Zarządzanie klientocentryczną organizacją w dobie cyfrowej zmiany
The Chartered Institue of Marketing (CIM) - organizacja zrzeszająca marketerów na świecie
null

Akredytacja The Chartered Institute of Marketing (CIM)

null

Rozwój umiejętności strategicznego zarządzania digital marketingiem

null

Aktualna wiedza z zakresu zarządzania kanałami cyfrowymi

null

Bogate możliwości networkingowe

Trenerzy

Egzaminy

Egzaminy CIM z modułu Digital Customer Experience mogą odbyć się w jednej z trzech sesji egzaminacyjnych:

  • Sesja wiosenna: kwiecień
  • Sesja letnia: czerwiec/ lipiec
  • Sesja zimowa: grudzień

Egzaminy z modułu Digital Customer Experience są realizowane w formule projektowej. Zakłada ona, że uczestnicy przygotowują według wytycznych CIM projekty na bazie posiadanej wiedzy, doświadczenia i informacji z zajęć. Prace przygotowywane są pod opieką tutora.

Zdanie egzaminu z modułu Digital Customer Experience owocuje uzyskaniem certyfikatu CIM Award in Digital Customer Experience!

Egzaminy są realizowane w języku angielskim.

Zdawanie egzaminów nie jest obowiązkowe.

Cennik

CENA
Digital Customer Experience (bez egzaminu CIM)5 700 zł
Digital Customer Experience (z egzaminem CIM)7 300 zł

RABATY:

  • 5% – dla osób dojeżdżających powyżej 100 km
  • 5% – dla drugiej osoby z firmy

Pobierz materiał informacyjny

Pobierz zgłoszenie na szkolenie

Istnieje możliwość płatności w ratach.

Anna Muskała - Customer Relationship Manager Questus

Anna Muskała

Customer Relationship Manager

Napisz do nas:



    * - Pola wymagane