Moduł akredytowany przez The Chartered Institute of Marketing (CIM)

Weź udział w module Digital Customer Experience

Digital Customer Experience – opis modułu

Digital Customer Experience to moduł skoncentrowany na doświadczeniu klienta w cyfrowym środowisku, odkrywaniu i rozumieniu insightów oraz proponowaniu innowacyjnych rozwiązań dla rodzących się nowych oczekiwań. Celem modułu jest także kształtowanie satysfakcjonującego doświadczenia klienta na każdym etapie customer journey oraz wnikliwa analiza całej ścieżki zakupowej nabywcy.

Moduł Digital Customer Experience obejmuje:

  • Badania, trendy i insighty – kluczowe obszary i kierunki zmian
  • Metody analizy zachowań konsumentów online
  • Projektowanie doświadczenia klienta/użytkownika
  • Wykorzystanie danych i metod analitycznych w celu podnoszenia poziomu doświadczenia klienta/użytkownika
  • Zarządzanie klientocentryczną organizacją w dobie cyfrowej zmiany
The Chartered Institue of Marketing (CIM) - organizacja zrzeszająca marketerów na świecie
null

Akredytacja The Chartered Institute of Marketing (CIM)

null

Rozwój umiejętności strategicznego zarządzania digital marketingiem

null

Aktualna wiedza z zakresu zarządzania kanałami cyfrowymi

null

Bogate możliwości networkingowe

Trenerzy

Egzaminy

Egzaminy CIM z modułu Digital Customer Experience mogą odbyć się w jednej z trzech sesji egzaminacyjnych w 2022 roku:

  • July 2022
  • September 2022
  • December 2022

Egzaminy z modułu Digital Customer Experience są realizowane w formule projektowej. Zakłada ona, że uczestnicy przygotowują według wytycznych CIM projekty na bazie posiadanej wiedzy, doświadczenia i informacji z zajęć. Prace przygotowywane są pod opieką tutora.

Zdanie egzaminu z modułu Digital Customer Experience owocuje uzyskaniem certyfikatu CIM Award in Digital Customer Experience!

Egzaminy są realizowane w języku angielskim.

Zdawanie egzaminów nie jest obowiązkowe.

Milena Chmielecka

Customer Relationship Manager

Napisz do nas:



    * - Pola wymagane