Digital Customer Experience to moduł skoncentrowany na doświadczeniu klienta w cyfrowym środowisku, odkrywaniu i rozumieniu insightów oraz proponowaniu innowacyjnych rozwiązań dla rodzących się nowych oczekiwań. Celem modułu jest także kształtowanie satysfakcjonującego doświadczenia klienta na każdym etapie customer journey oraz wnikliwa analiza całej ścieżki zakupowej nabywcy.
Moduł akredytowany przez The Chartered Institute of Marketing (CIM)
Weź udział w module Digital Customer Experience
Digital Customer Experience – opis modułu
Moduł Digital Customer Experience obejmuje:
- Badania, trendy i insighty – kluczowe obszary i kierunki zmian
- Metody analizy zachowań konsumentów online
- Projektowanie doświadczenia klienta/użytkownika
- Wykorzystanie danych i metod analitycznych w celu podnoszenia poziomu doświadczenia klienta/użytkownika
- Zarządzanie klientocentryczną organizacją w dobie cyfrowej zmiany
Trenerzy
Egzaminy
Egzaminy z modułu Digital Customer Experience są realizowane w formule projektowej. Zakłada ona, że uczestnicy przygotowują według wytycznych CIM projekty na bazie posiadanej wiedzy, doświadczenia i informacji z zajęć. Prace przygotowywane są pod opieką tutora.
Złożenie pracy może nastąpić w jednej z trzech sesji egzaminacyjnych:
- April
- July
- December
Zdanie egzaminu z modułu Digital Customer Experience owocuje uzyskaniem certyfikatu CIM Award in Digital Customer Experience!
Egzaminy są realizowane w języku angielskim.
Zdawanie egzaminów nie jest obowiązkowe.

Zbigniew Michalski
Customer Relationship Manager