questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Rekomendowane
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Najnowsze
Podcasty w Polsce, nauka od Amazona i rola AI w personalizacji [przegląd blogosfery marketingowej #45]
Przed nami 45. odsłona przeglądu marketingowej blogosfery. W tym tygodniu mamy dla Was artykuły m. in. z ClickZ, Marketingu przy Kawie, bloga Brand24 czy Qualtrics. Inspirującej lektury! How to build a company culture your employees will rave about...
Walka z dziecięcą nudą – case study firmy Poznajemy Świat i Akademii Dzielnego Odkrywcy
Akademia Dzielnego Odkrywcy to program edukacyjny online dla żądnych przygód dzieci. To codzienne, interaktywne spotkania z podróżnikami Poznajemy Świat, w trakcie których dzieci mogą zadać swoje pytania, obejrzeć etniczne rekwizyty i poznać zwyczaje oraz kulturę...
Od finansów do zabawek, czyli rzecz o marketingu – case study Habarri
25 lat w branży bankowej i funduszy inwestycyjnych to dość długi okres czasu, aby nie dostrzegać świata poza korporacyjnym życiem i kwestionować istotność innych branż. Z perspektywy czasu można stwierdzić, że branża finansowa jest jak drzwi w domu, ale niczym więcej....
Marketing i finanse, clickbaity i wideo w B2B [przegląd blogosfery marketingowej #44]
Czas na kolejny, już 44. przegląd treści z marketingowych i biznesowych blogów i serwisów. W tym tygodniu mamy dla Was artykuły m.in. z People Metrics, Brandingmag i ClickZ. Inspirującej lektury! 5 Recommendations for Reopening your VoC Program Sean McDade,...
Customer Lifetime Value, czyli jak mierzyć życiową wartość klienta?
W dzisiejszym materiale omówimy wskaźnik Customer Lifetime Value, czyli życiową wartość klienta. Z wpisu dowiecie się m.in.: dlaczego wskaźnik CLV jest tak ważny i jakie są jego zalety oraz jakie są warunki stosowania Customer Lifetime Value. Pokażemy także, jak...
Jaki jest związek modelu własności firmy ze strategią jej rozwoju?
Często nie docenia się, jak ważną rolę w sukcesie (lub porażce) danej firmy odgrywa sposób jej „posiadania”. Modele posiadania, czyli to, jak funkcjonuje prawo własności do firmy, znacząco wpływają na jej codzienne działania: od mocnych i słabych stron aż po...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już w marcu