questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Rekomendowane
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Najnowsze
Marketing 360, rezerwa strategiczna i budżet reklamowy [przegląd blogosfery marketingowej #46]
Czas na kolejny wakacyjny przegląd treści z marketingowych i biznesowych blogów i serwisów. W tym tygodniu wyselekcjonowaliśmy dla Was artykuły m.in. z Brandingmag, Search Engine Journal i bloga Jacka Pogorzelskiego. Jak zawsze, inspirującej lektury! Jak tworzyć...
Kultura sprzedaży na 4 sposoby
Boston Consulting Group podaje, że elementy optymalizacji procesu sprzedaży, takie jak koncentracja na klientach o wysokiej wartości i alokacja zasobów sprzedażowych według kryteriów związanych ze strategią biznesową, mają ponad trzykrotnie większy wpływ na wzrost...
Orientacje zarządzania marketingowego – od produkcji aż po marketing społeczny
W dzisiejszym materiale omówimy orientacje zarządzania marketingowego. Dowiecie się m.in., czym charakteryzują się orientacje: produkcyjna, produktowa, sprzedażowa, marketingowa i marketingu społecznego. Zidentyfikujemy także wady pierwszych koncepcji i odpowiemy na...
Podcasty w Polsce, nauka od Amazona i rola AI w personalizacji [przegląd blogosfery marketingowej #45]
Przed nami 45. odsłona przeglądu marketingowej blogosfery. W tym tygodniu mamy dla Was artykuły m. in. z ClickZ, Marketingu przy Kawie, bloga Brand24 czy Qualtrics. Inspirującej lektury! How to build a company culture your employees will rave about...
Walka z dziecięcą nudą – case study firmy Poznajemy Świat i Akademii Dzielnego Odkrywcy
Akademia Dzielnego Odkrywcy to program edukacyjny online dla żądnych przygód dzieci. To codzienne, interaktywne spotkania z podróżnikami Poznajemy Świat, w trakcie których dzieci mogą zadać swoje pytania, obejrzeć etniczne rekwizyty i poznać zwyczaje oraz kulturę...
Od finansów do zabawek, czyli rzecz o marketingu – case study Habarri
25 lat w branży bankowej i funduszy inwestycyjnych to dość długi okres czasu, aby nie dostrzegać świata poza korporacyjnym życiem i kwestionować istotność innych branż. Z perspektywy czasu można stwierdzić, że branża finansowa jest jak drzwi w domu, ale niczym więcej....
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już w marcu