questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Rekomendowane

Błędy poznawcze, które popełniają CMO
Od CEO i CMO oczekuje się, że będą działali racjonalnie. Ale szef też człowiek – czasem się myli. I nie chodzi tu o chybione decyzje biznesowe, ale o błędy poznawcze. Popełniamy je wszyscy – dokonując pewnych wyborów automatycznie, często nieświadomie i w oparciu o...
![Customer journey – jak podążać za klientem? [elementarz marketera #16]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2019/08/customer-journey.jpeg)
Customer journey – jak podążać za klientem? [elementarz marketera #16]
Czas na kolejny wiedzowy materiał na blogu questusa. Tym razem wybieramy się w prawdziwą podróż z kimś, kto ma szczególne znaczenie dla każdego obszaru działalności firmy – jej klientem. W ramach wpisu o customer journey, czyli ścieżce lub podróży zakupowej klienta...
Najnowsze

Klient post-pandemiczny – jak go „ugryźć”?
Jak pokazują badania AlixPartners (przeprowadzone na 7000 klientach z 9 krajów) i Kantar (11500 klientów, 21 krajów) aż połowa nabywców zmieniła swoje nawyki zakupowe z powodu pandemii covid-19. I nie chodzi wyłącznie o mniej lub bardziej wymuszony skręt w...
![Silver tsunami czy power generation – jakie jest współczesne pokolenie 50+? [questus marketing podcast]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2021/08/silver-tsunami-power-generation-50-questus-marketing-podcast.png)
Silver tsunami czy power generation – jakie jest współczesne pokolenie 50+? [questus marketing podcast]
Przedstawiciele pokolenia 50+, o których nadal mówi się „silversi”, mają mnóstwo powera i planów na przyszłość. Nie chcą być nazywani seniorami i nie myślą jeszcze o życiowym remanencie, są aktywni. I nie chodzi tu o opiekę nad wnukami! Czy firmy zaczną...

Wyzwania komunikacyjne dla współczesnego marketera
Truizmem jest, że koronawirus zmienił sposób prowadzenia działań marketingowych. Warto jednak zastanowić się, co tak naprawdę z tego wynika i jakie wyzwania, zwłaszcza w obszarze komunikacji, czekają na marketerów w kolejnych – pandemicznych lub niepandemicznych...
![Optichannel vs. Omnichannel, marketing w Clubhouse i brand resilience [przegląd blogosfery marketingowej #67]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2021/07/optichannel-omnichannel-marketing-clubhouse.jpeg)
Optichannel vs. Omnichannel, marketing w Clubhouse i brand resilience [przegląd blogosfery marketingowej #67]
Przed nami kolejny wakacyjny przegląd treści z marketingowych i biznesowych blogów. W tym tygodniu mamy dla Was artykuły m.in. z Branding Strategy Insider, NGDATA oraz sprawnego.marketingu. Inspirującej (urlopowej?) lektury! 3 Requirements For Resilient...
![Millenialsi: leniwi czy odważni w działaniu? Co wyróżnia pokolenie Y? [questus marketing podcast]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2021/07/millenialsi-leniwi-czy-odwazni.jpeg)
Millenialsi: leniwi czy odważni w działaniu? Co wyróżnia pokolenie Y? [questus marketing podcast]
Przedstawiciele pokoleń Y i Z po raz pierwszy w historii świata nie pomnożą stanu posiadania swoich rodziców. I to nie dlatego, że nie będą mogli. Dlatego, że nie będą chcieli! Jacy są i o czym marzą millenialsi? Posłuchajcie. Millenialsi, którzy dorośli – trudne...

Business Model Canvas, czyli biznesplan na 1 kartce!
Chcesz zwiększyć sprzedaż, a wcześniej zdiagnozować problemy, które dzisiaj ją utrudniają? Masz pomysł na nowy produkt, ale nie wiesz, jak uporządkować biznesplan? Model Biznes Canvas to coś dla Ciebie! Czym jest Business Model Canvas? Business Model Canvas...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już w marcu