questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy
Lojalność klienta: nie ma wierności wśród konsumentów?
Czy prawdziwa lojalność klienta istnieje? Sporo faktów świadczy o tym, że to utopia. Jak więc wytłumaczyć sukces marek takich jak Apple, Harley Davidson, Coca-Cola czy Guinness? Jak wytłumaczyć ogromną popularność koncepcji Lovemarks?
Real Time Marketing na smutno – jak marki zareagowały na porażkę Polski z Senegalem?
Swego czasu pisaliśmy, że Real Time Marketing potrafi być niezwykle potężnym orężem w komunikacyjnym arsenale każdego brandu. Mamy jednak nieodparte wrażenie, że marki niezwykle rzadko odbezpieczają je w „smutnych” momentach, koncentrując się wyłącznie na pozytywnych i względnie nośnych wydarzeniach.
Marketing spersonalizowany: znać klientów jak Tesco i Google
Witaj Anna! Dzisiaj pokazujemy Ci, co podoba się aktualnie innym użytkownikom naszego sklepu. Poszukaj inspiracji, te produkty wzbudzą Twój zachwyt! – Ile otrzymujecie w tygodniu, nawet w „epoce RODO”, wiadomości tego typu? Pisanych przez kogoś, kto choć zna Wasze imię, nie ma najmniejszego pojęcia, co może rzeczywiście wzbudzić wasz zachwyt? Wszyscy otrzymujemy ich tyle samo: za dużo.
Innowacyjność w NGO – błękitny ocean w trzecim sektorze
Dobre serce to za mało. Aby prowadzić działalność dobroczynną potrzebna jest też głowa do interesów. I taką głowę z pewnością ma Kurt Montgomery, prezes Fundacji FaniMani. Działalność organizacji jest dowodem na to, że… dobrych ludzi można znaleźć wszędzie. Albo raczej, że wszędzie można znaleźć ludzi, którym dobroczynność może się opłacić.
Consumer Trend Canvas: Jak przekuć insight w działanie?
Droga do innowacji to przejście przez nieznany ląd. Żadnej mapy nie ma, bo nikt jeszcze nie wytyczył ścieżek. Ale są narzędzia, które mogą nam posłużyć za kompas, wskazujący właściwy kierunek. Przykładem jest Consumer Trend Canvas (CTC). Trendwatching.com, który dotąd przede wszystkim publikował artykuły i raporty poświęcone wschodzącym trendom, postanowił niedawno zaproponować swoim odbiorcom coś zupełnie nowego.
Jarosław Spychała: w social mediach pojawią się „cinkciarze”
Po prelekcji podczas XXII Warsztatów Strategicznych questus academy, Jarosław „Spychacz” Spychała wraca do nas w ramach blogowych pinezek. Będzie nieco filozoficznie, chwilami groźnie, miejscami wręcz niebezpiecznie, ale nade wszystko – inspirująco. Owocnej lektury!
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu