questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy
Analiza makrootoczenia – metody, przykłady, historia firmy Xerox [elementarz marketera #1]
Dlaczego każda organizacja musi bezustannie obserwować trendy społeczne, prawne, ekonomiczne i technologiczne? W jaki sposób możemy analizować markootoczenie organizacji? Co leżało u podstaw bankructwa Kodaka i wielkiego renesansu firmy Xerox? Wszystkiego dowiecie się w tym artykule!
Koci marketing – 9 najciekawszych kampanii z udziałem kotów
Z okazji Światowego Dnia Kota postanowiliśmy przyjrzeć się tym czworonożnym zwierzakom z bardziej marketingowego punktu widzenia. Okazuje się bowiem, że nie są one stworzone tylko do leniuchowania, zabawy i podążania własnymi drogami. Jak zaraz się przekonacie – mogą...
Jak przygotować się do egzaminów CIM? Strategic Marketing #1
Prawdopodobnie nie ma na programach CIM osób, które w swojej nigdy nie stworzyły żadnego planu marketingowego. Prawdopodobnie nie ma też osób, które napisały plan na… jedynie 8 stron. A jednak, jak pokazują nasze doświadczenia, jest to nie lada wyzwanie!
Storytelling, empatia konsumencka i siła celów [przegląd blogosfery marketingowej #9]
Czas na kolejny przegląd najbardziej wartościowych treści z marketingowych i biznesowych blogów. W tym tygodniu wyselekcjonowaliśmy dla Was artykuły m. in. z Bloga Jacka Kotarbińskiego, Hotjar Blog, Disruptive Advertising czy Mention. Inspirującej lektury!
Prof. Dariusz Jemielniak: nie spodziewałem się, że Facebook pójdzie w stronę datingu
W kolejnej odsłonie wywiadów na questus BLOG przepytujemy na okoliczność gościa z Akademii Leona Koźmińskiego – prof. Dariusza Jemielniaka, specjalistę od zarządzania wysokimi technologiami i organizacjami otwartej współpracy. Prelegent niedawnych, XXIII Warsztatów Strategicznych questus academy opowiedział nam m. in. do czego może doprowadzić brak kontroli nad AI i CRISPR, czym jest kulturomika oraz dlaczego Facebook dating jest zaskakującym kierunkiem rozwoju niebieskiego giganta. Inspirującej lektury!
Mit big data. Jak się kończy ślepa wiara w liczby?
Mity związane z technologią polegają zazwyczaj na wyolbrzymianiu jej możliwości. Tak właśnie działa mit big data: przeceniamy obiektywizm analizy, przeszacowujemy szanse i ignorujemy alternatywne rozwiązania. Przez lata w branży marketingu powtarzano chwytliwe...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu