questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy
Marketing 4P: cena, strategie cenowe i case marki Tiffany [elementarz marketera #4]
Za nami pierwszy pierwsza część wpisów omawiających elementy Marketingu Mix – ostatnio wspominaliśmy o produkcie, jego roli w strategii marketingowej i życiu konsumenta. Dziś czas na kolejną, niezwykle istotną część koncepcji 4P – cenę. Dowiecie się tego jak cena wpływa na postrzeganie produktów i usług przez konsumenta. Oprócz tego opiszemy jakie strategie cenowe może zastosować organizacja oraz jak ogromną rolę może odgrywać cena w przypadku marki luksusowej, takiej jak Tiffany. Inspirującej lektury!
Marketing 4P: czym jest produkt i jak wygląda jego cykl życia? [elementarz marketera #3]
W pierwszej odsłonie cyklu o marketing mix skupimy się, zgodnie z chronologicznym porządkiem, na pierwszym elemencie koncepcji 4P. Dowiecie się jaka jest rola produktu w strategii marketingowej organizacji oraz jakie decyzje z nim związane musimy podjąć. Oprócz tego jak wygląda cykl życia produktu i czym charakteryzują się jego poszczególne etapy oraz jakie czynniki były źródłem sukcesu iPhone’a.
Social data, hashtagi i content marketing [przegląd blogosfery marketingowej #12]
Przed Wami kolejny przegląd marketingowo-biznesowej blogosfery. Tym razem badamy nieco bardziej techniczne aspekty marketingu, w szczególności tego digitalowego, dlatego wybraliśmy dla Was treści m. in. z bloga Brand24, Ideo Force, Mention czy Disruptive Advertising. Inspirującej lektury!
Intratne wagary – 8 miliarderów, którzy wybrali biznes zamiast studiów
Edukacja i zaplecze merytoryczne to niewątpliwie jedne z kluczowych determinantów sukcesu. Często możemy spotkać się z opinią, że bez wykształcenia adept biznesu będzie błądzić i bazować głównie na, często niedoskonałej, intuicji. Trzeba jednak przyznać, że istnieją pewne wybitne przypadki stanowiące wyjątki od wspomnianej reguły. Według badania Wealth-X, niemal co trzeci miliarder nie ma nawet stopnia licencjata! Przedstawiamy Wam zatem 8 wagarowiczów – biznesmenów „bez wykształcenia”, którzy odnieśli niebywały sukces zawodowy, a co za tym idzie – również finansowy.
Jak przygotować się do egzaminów CIM? Strategic Marketing #2
Egzamin Strategic Marketing to podwójna walka z czasem. Po pierwsze – czasu na przygotowania zawsze jest zbyt mało. Po drugie – 3 godziny pisemnego egzaminu to istny sprint na maratońskim dystansie.
Strategic marketing w praktyce: jak zmierzyć markę? I po co?
Silna marka świetnie się sprzedaje, ale to nie wskaźniki sprzedaży czy udział w rynku świadczą o jej sile. Prawdziwa moc marki tkwi w tym, co niematerialne: w skojarzeniach, emocjach i relacjach. A to naprawdę bardzo trudno zmierzyć.
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu