questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy
Innowacja zakłócająca i innowacja radykalna – gdzie tkwi różnica?
Druga fala digitalizacji wprowadza zakłócenie (disruption) we wszystkich sferach. Dokładna analiza danych wskazuje natomiast, że nie każda zmiana technologiczna jest zakłóceniem i nie każda jest radykalna. Odróżnienie ich i odpowiednia reakcja mogą być kluczem do...
Dekalog budowania lojalności wobec marki
Wiele przedsiębiorstw dąży do tego, by zdobyć lojalnych klientów. Budowanie lojalności jest jednak bardziej skomplikowane niż się początkowo wydaje. Oprócz świetnego produktu lub usługi pojawia się potrzeba pielęgnowania relacji i oferowania większej ilości...
Bardziej SMART czy bardziej HUMAN? Jaki marketing ma przyszłość? Wywiad z Tadeuszem Żórawskim [questus marketing podcast]
Nierzadko możemy spotkać się z poglądem, że marketing staje się coraz bardziej „odczłowieczony”. Nowe technologie zdominowały tę dziedzinę. Myślenie „narzędziami”, automatyzacja i optymalizacja sprawiają, że zamiast Klienta coraz częściej widzimy zlepek danych. Jak...
AR, zarządzanie emocjami i wideo na stronie internetowej [przegląd blogosfery marketingowej #54]
Czas na jeden z ostatnich przeglądów marketingowej i biznesowej blogosfery w 2020 roku. Tym razem mamy dla Was artykuły z takich serwisów, jak choćby Nowy Marketing, ClickZ, JeffBullas.com czy Econsultancy. Inspirującej lektury! Metody zarządzania emocjami na...
Marketer – strateg czy szarlatan? Jacek Pogorzelski, Lech C. Król, Robert Kozielski [questus marketing podcast]
Pierwszy odcinek questus marketing podcast wymagał „mocnego uderzenia”. Właśnie dlatego w jednym pomieszczeniu zebraliśmy Jacka Pogorzelskiego, Lecha C. Króla i Roberta Kozielskiego, a następnie zachęciliśmy ich do odpowiedzi na niezwykle trudne i fundamentalne...
Marketing w badaniach naukowych – krótka i nieakademicka historia
W ostatnich artykułach na questus BLOG poświęciliśmy sporo miejsca tematyce badań w marketingu. Dziś zatem, w ramach małego podsumowania, piszemy o wykorzystaniu wspominanych przez nas metod w naukowej, ale jednak, praktyce. Zapraszamy na krótką historię...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach? Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu