questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy
Dlaczego wolimy pracować z kompetentnymi draniami?
Jak pokazują najnowsze badania, kiedy w grę wchodzą pieniądze, przykładamy mniejszą wagę do relacji towarzyskich w pracy. Innymi słowy, lepszy zimny drań niż ktoś miły, ale nieznający się na rzeczy. Dlaczego więc przedkładamy kompetencje nad towarzyskość? ...
Upraszczanie marketingu, analiza konkurencji i długość wideo [przegląd blogosfery marketingowej #59]
Czas na kolejny przegląd treści w marketingowych i biznesowych blogów i serwisów! Tym razem mamy dla Was artykuły m.in. z Brandingmag, sprawnego.marketingu i CustomerThink. A zatem, jak zawsze, inspirującej lektury! How Brands Can Speak with Authenticity Across...
Czy lojalność klienta istnieje? Jacek Pogorzelski, Lech C. Król, Robert Kozielski [questus marketing podcast]
Lojalność kliencka to temat, który towarzyszy marketingowej rzeczywistości od zarania dziejów. W jaki sposób możemy na nią oddziaływać? Jak ją zwiększać? Wreszcie, czy lojalność klienta w ogóle istnieje? Pochyliliśmy się nad tymi pytaniami w kolejnym odcinku...
Wirtualny small talk, problemy z danymi i Walentynki [przegląd blogosfery marketingowej #58]
Zapraszamy Was na kolejny przegląd najciekawszych treści z marketingowych i biznesowych blogów. W tym tygodniu wyselekcjonowaliśmy dla Was artykuły m. in. z Contently, Harvard Business Review i Brandingmag. Inspirującej lektury! Content Marketing vs....
Kultura bycia miłym vs. kultura bycia szczerym
Tessa West, psycholog Uniwersytetu Nowojorskiego, uważa, że żyjemy w kulturze imperatywu bycia miłymi i bronimy się przed krytyką innych. Potwierdzają to badania, według których, to, czego najbardziej obawiamy się w środowisku pracy to opinia współpracowników. Dlatego...
Czym jest branding narodowy?
Profesor marketingu w Warton University – David Reibstein oraz Tom Lincoln, organizator jednej z najsłynniejszych konferencji dot. brandingu narodowego przyjrzeli się procesowi budowania świadomości marki poszczególnych krajów. Artykuł to obszerny zbiór przykładów i...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach? Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu