questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Rekomendowane

Dariusz Maciołek: Wizjoner Marketingu i Inspiracja dla Branży
Dariusz Maciołek to jeden z najbardziej wpływowych liderów marketingu w Polsce, którego kariera jest przykładem konsekwencji, innowacyjności i zaangażowania społecznego. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego ds. Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania...

O czym się mówi w świecie biznesu – Peter Fisk, Wharton Business School, Martech, Customer Think
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Peter Fisk, Wharton Business School, Martech, Customer Think. Przyjemnej lektury! Real AI Adoption Means Changing Human Behavior Scott Snyder &...
Najnowsze

Dariusz Maciołek: Wizjoner Marketingu i Inspiracja dla Branży
Dariusz Maciołek to jeden z najbardziej wpływowych liderów marketingu w Polsce, którego kariera jest przykładem konsekwencji, innowacyjności i zaangażowania społecznego. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego ds. Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania...

O czym się mówi w świecie biznesu – Peter Fisk, Wharton Business School, Martech, Customer Think
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: Peter Fisk, Wharton Business School, Martech, Customer Think. Przyjemnej lektury! Real AI Adoption Means Changing Human Behavior Scott Snyder &...

Rok 2025 – krótka historia jutra: Sztuczna Inteligencja (AI)
Rok 2025 – krótka historia jutra: Sztuczna Inteligencja (AI) Rewolucja zaczyna się wcześniej, niż myślisz. Zmiany często zaczynają się dużo wcześniej, zanim stają się zauważalne (Eccles, 1991). Jak jednak rozpoznać sygnały zmiany, gdy tempo ich przyśpieszenia jest tak...

Mateusz Żelechowski – Lider Innowacji i Marketingu w Bankowości
Mateusz Żelechowski to specjalista z blisko 20-letnim stażem w sektorze bankowym. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, The Chartered Institute of Marketing oraz programu IESE Business School. Karierę rozpoczął w 2006 roku w mBanku, a w 2007 roku został rzecznikiem...

O czym się mówi w świecie biznesu – California Management Review, American Marketing Association, Peter Fisk, Wharton Business School, pwc
Zapraszamy do nowej odsłony questus marketing insights. W tym miesiącu przedstawiamy Wam teksty autorstwa: California Management Review, American Marketing Association, Peter Fisk, Wharton Business School, pwc Does Listening to the News vs. Reading It Change...

CBBE – Klucz do budowania silnej marki
Dr Jacek Pogorzelski Model CBBE: Klucz do budowania silnej marki W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, siła marki często decyduje o sukcesie lub porażce firmy. Jednym z najważniejszych modeli wspierających zarządzanie marką jest model Customer-Based Brand...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już w marcu