Bank Case Studies
Narzędzia edukacji biznesowej
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Case study ASTOR
Case study prezentuje analizę zagadnień związanych z akcjonariatem pracowniczym na przykładzie rodzinnej firmy technologicznej ASTOR.
Case study mLeasing
Case study prezentuje eksperymentalny projekt na polskim rynku pilotażu wymiany floty samochodowej w mBanku.
Case study Miody Manuka
Case study prezentuje historię powstania i rynkowe zmagania marki Miody Manuka. Przedstawia także narzędzia wykorzystywane przez brand do budowy świadomości i przewagi rynkowej.
Case study DrGaja
Case study prezentuje historię powstania i rynkowe zmagania marki DrGaja. Przedstawia także narzędzia wykorzystywane przez brand do budowy świadomości i przewagi rynkowej.
Case study otodom
Case study poświęcone jest tworzeniu propozycji wartości – zarówno przez platformę Otodom dla różnych grup klientów, jak i przez pośredników nieruchomości dla osób poszukujących lub oferujących nieruchomości na sprzedaż bądź wynajem.
Case study belVita
Case study poświęcone jest budowaniu konceptu marki w oparciu o insighty konsumenckie na przykładzie belVity – marki pożywnych ciastek zbożowych.
Case study PGT Healthcare
Case study poświęcone jest tworzeniu joint venture PGT HealthCare przez dwie znane marki – TEVA i Procter&Gamble.
Case study mBank
Case study poświęcone tworzeniu projektu Nowy mBank – jego uruchomienie w 2013 roku było jednym z najbardziej rewolucyjnych wydarzeń w świecie. Główne tematy: to proces tworzenia innowacji i źródła przewagi konkurencyjnej.
Case study BP
Case study poświęcone marce BP i jej działaniom na polskim rynku. Firma ta swą przewagę na rynku sieci paliw buduje w oparciu o reputację i pozytywne skojarzenia z marką. Służy temu między innymi długofalowa strategia CSR. Główne tematy: źródła przewagi konkurencyjnej i wyróżniki marki.
Case study ASTOR
Case study poświęcone źródłom przewagi konkurencyjnej, na przykładzie firmy ASTOR. Ta rodzinna firma – dziś stuosobowa organizacja, nagrodzona w konkursie Great Place to Work – od początku swojego istnienia opierała swoją strategię o tworzenie wartości dodanej.
Case study Poczta Polska
Case study poświęcone rebrandingowi w Poczcie Polskiej, którego dokonano w 2013 roku – prawdopodobnie jednemu z najbardziej skomplikowanych procesów repozycjonowania marki w ostatniej dekadzie w Polsce.
Chcesz uzyskać więcej informacji
o programach rozwojowych dla firm?
Napisz do nas: