Święta, Święta i… Święta [przegląd blogosfery marketingowej #6]

W ostatnich tygodniach temat „Święta” zdominował nie tylko biznesowe, ale wszelkie możliwe media. Postanowiliśmy więc przefiltrować wysyp bożonarodzeniowych tekstów i wybrać dla Was najbardziej wartościowy content w ramach kolejnej odsłony marketingowej blogosfery! Przed Wami statystyki, raporty i garść porad m. in. od Marketingu przy Kawie, Freshmaila, SiteVisibility czy Interactive Content Marketing Blog!

 

10 Interactive Ideas for your Christmas Marketing

Svanlaug Arnadottir,
Interactive Content Marketing Blog

10 innowacyjnych marketingowych pomysłów, które świetnie sprawdzą się w okolicy świąt

Przedświąteczny sposób komunikowania się firmy z klientami często mocno się różni od standardowych kampanii w ciągu całego roku. Svanlaug Arnadottir postanowił zatem przedstawić 10 innowacyjnych marketingowych pomysłów, które świetnie sprawdzą się w okolicy świąt.

 

Brytyjskie reklamy świąteczne: dlaczego branża się nimi ekscytuje i czym wzruszają w roku 2018?

Kinga Odziemek,
NowyMarketing

Brytyjskie reklamy świąteczne: dlaczego branża się nimi ekscytuje

Okres przedświąteczny to znakomity moment na kreatywną reklamę. Zdecydowanie wcześniej i intensywniej działają akcje promocyjne w Wielkiej Brytanii. Powstało tam kilka świetnych kampanii, które pokochało wiele ludzi. Kinga Odziemek przedstawia dziesięć najlepszych reklam, które warto znać.

 

Święta wyobrażamy sobie bez prezentów, ale nie bez choinki i Kevina

Redakcja,
Marketing przy Kawie

Brandy najbardziej kojarzone z Bożym Narodzeniem

Według badania Starcomu w Polsce przeplatają się stare i nowe zwyczaje dotyczące Bożego Narodzenia i okresu przedświątecznego. Najważniejszymi symbolami Świąt są: choinka, opłatek, potrawy wigilijne i kolędy. Mimo natłoku bożonarodzeniowych obowiązków sporo czasu poświęcamy mediom na czele z telewizją i radiem. Większości z nas nie przeszkadzają świąteczne reklamy, a brandem najbardziej kojarzonym z Bożym Narodzeniem jest Coca-Cola.

 

Jak uniknąć błędów przy wysyłce kampanii świątecznej?

Milena Dziedzic,
Freshmail Blog

Jak uniknąć błędów przy wysyłce kampanii świątecznej?

Przed każdym świętem czy uroczystością wiele firm wysyła wiadomości mailowe do bazy swoich subskrybentów. Milena Dziedzic postanowiła więc pokazać na łamach bloga Freshmaila, co robić, żeby nie popełniać poważnych błędów prowadząc tego typu działania, zwiększając jednocześnie ich efektywność.

 

Great Christmas Marketing Campaigns: What Can We Learn?

Sean,
SiteVisibility

Najciekawsze pomysły na bożonarodzeniowe kreacje

Świąteczne kampanie reklamowe z roku na rok stają się coraz bardziej kreatywne. Blog SiteVisibiliy zebrał więc najciekawsze pomysły na bożonarodzeniowe kreacje i pokazał, co my, jako marketerzy, możemy wyciągnąć z każdej z nich.

 

Ponad połowa Polaków nie wyda na świąteczne przygotowania więcej niż 500 zł

Redakcja,
Brief

Świąteczne wydatki - raport BRIEF

Czas świątecznych przygotowań wiąże się z ogromem niespodziewanych wydatków, a jak donosi raport BRIEF przeprowadzony na zlecenie ZBP, połowa Polaków nie zamierza wydać w Święta więcej niż 500 zł. Część z nas planuje również skorzystać z dofinansowania.

 

Kevin nadal sam w domu, czyli najlepsze i najgorsze reklamy świąteczne 2018 roku

Karol Kunat,
Tabletowo

Najlepsze i najgorsze reklamy świąteczne 2018 roku

W reklamach przed Świętami królują emocje. Na polskim rynku do tej pory w tej kategorii królowało Allegro. Wiele firm próbowało powtórzyć sukces tworząc własne spoty łączące Święta z poruszającą historią. Jednym się to udało, innym nie – i właśnie o tym pisze Karol Kunat na łamach Tabletowo.

Posłuchaj questus podcast

 Wpadnij na nasz kanał Youtube

Newsletter

Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
 newslettera.

 

Autor: Redakcja

Pasjonaci marketingu i biznesu, którzy dokładają wszelkich starań, aby dostarczać wiedzę w jak najbardziej przystępnej i czasooszczędnej formie. W skład zespołu pracującego nad artykułami wchodzą m. in. dr hab. Robert Kozielski i Donata Wilczewska.
Ostatnie wpisy
David Aaker – Architekt Nowoczesnego Brandingu

David Aaker – Architekt Nowoczesnego Brandingu

W świecie marketingu, w którym konkurencja staje się coraz bardziej zacięta, a marki walczą o uwagę konsumentów, jednym z kluczowych narzędzi, które pomagają firmom wyróżnić się na tle innych, jest zrozumienie i budowanie silnej tożsamości marki. Jednym z najbardziej...

czytaj dalej