W ostatnich tygodniach temat „Święta” zdominował nie tylko biznesowe, ale wszelkie możliwe media. Postanowiliśmy więc przefiltrować wysyp bożonarodzeniowych tekstów i wybrać dla Was najbardziej wartościowy content w ramach kolejnej odsłony marketingowej blogosfery! Przed Wami statystyki, raporty i garść porad m. in. od Marketingu przy Kawie, Freshmaila, SiteVisibility czy Interactive Content Marketing Blog!
10 Interactive Ideas for your Christmas Marketing
Svanlaug Arnadottir,
Interactive Content Marketing Blog
Przedświąteczny sposób komunikowania się firmy z klientami często mocno się różni od standardowych kampanii w ciągu całego roku. Svanlaug Arnadottir postanowił zatem przedstawić 10 innowacyjnych marketingowych pomysłów, które świetnie sprawdzą się w okolicy świąt.
Brytyjskie reklamy świąteczne: dlaczego branża się nimi ekscytuje i czym wzruszają w roku 2018?
Kinga Odziemek,
NowyMarketing
Okres przedświąteczny to znakomity moment na kreatywną reklamę. Zdecydowanie wcześniej i intensywniej działają akcje promocyjne w Wielkiej Brytanii. Powstało tam kilka świetnych kampanii, które pokochało wiele ludzi. Kinga Odziemek przedstawia dziesięć najlepszych reklam, które warto znać.
Święta wyobrażamy sobie bez prezentów, ale nie bez choinki i Kevina
Redakcja,
Marketing przy Kawie
Według badania Starcomu w Polsce przeplatają się stare i nowe zwyczaje dotyczące Bożego Narodzenia i okresu przedświątecznego. Najważniejszymi symbolami Świąt są: choinka, opłatek, potrawy wigilijne i kolędy. Mimo natłoku bożonarodzeniowych obowiązków sporo czasu poświęcamy mediom na czele z telewizją i radiem. Większości z nas nie przeszkadzają świąteczne reklamy, a brandem najbardziej kojarzonym z Bożym Narodzeniem jest Coca-Cola.
Jak uniknąć błędów przy wysyłce kampanii świątecznej?
Milena Dziedzic,
Freshmail Blog
Przed każdym świętem czy uroczystością wiele firm wysyła wiadomości mailowe do bazy swoich subskrybentów. Milena Dziedzic postanowiła więc pokazać na łamach bloga Freshmaila, co robić, żeby nie popełniać poważnych błędów prowadząc tego typu działania, zwiększając jednocześnie ich efektywność.
Great Christmas Marketing Campaigns: What Can We Learn?
Sean,
SiteVisibility
Świąteczne kampanie reklamowe z roku na rok stają się coraz bardziej kreatywne. Blog SiteVisibiliy zebrał więc najciekawsze pomysły na bożonarodzeniowe kreacje i pokazał, co my, jako marketerzy, możemy wyciągnąć z każdej z nich.
Ponad połowa Polaków nie wyda na świąteczne przygotowania więcej niż 500 zł
Redakcja,
Brief
Czas świątecznych przygotowań wiąże się z ogromem niespodziewanych wydatków, a jak donosi raport BRIEF przeprowadzony na zlecenie ZBP, połowa Polaków nie zamierza wydać w Święta więcej niż 500 zł. Część z nas planuje również skorzystać z dofinansowania.
Kevin nadal sam w domu, czyli najlepsze i najgorsze reklamy świąteczne 2018 roku
Karol Kunat,
Tabletowo
W reklamach przed Świętami królują emocje. Na polskim rynku do tej pory w tej kategorii królowało Allegro. Wiele firm próbowało powtórzyć sukces tworząc własne spoty łączące Święta z poruszającą historią. Jednym się to udało, innym nie – i właśnie o tym pisze Karol Kunat na łamach Tabletowo.