Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Rekomendowane wpisy

Nie znaleziono żadnych wyników

Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.

„35% liderów marketingu posiada kwalifikacje CIM”
Hays, Raport DNA lidera marketingu 2019
Najnowsze wpisy

3 kroki do wyboru idealnej agencji reklamowej

Uber, Airbnb czy eBay wywróciły do góry nogami swoje branże. Czy platformy zrewolucjonizują także proces wyboru agencji reklamowych? Możliwości, jakie daje serwis Brief4U, wskazują, że jest to wielce prawdopodobne.   Jeśli prowadzimy małą firmę – zwykle o wyborze...

czytaj dalej
Cyfrowa rewolucja w B2B – jak skojarzyć marketera z agencją reklamową?

Cyfrowa rewolucja w B2B – jak skojarzyć marketera z agencją reklamową?

Choć transformacja cyfrowa w pierwszej kolejności objęła procesy i narzędzia z branży B2C, firmy coraz częściej poszukują rozwiązań, które pomogą im w prosty i wygodny sposób docierać do biznesowych partnerów. Digitalizacja rynku B2B postępuje w niezwykle dynamicznym tempie, a przejrzystość procesów zakupowych, oszczędności czy automatyzacja działań skłania do błyskawicznego wdrażania innowacyjnych narzędzi. Okazuje się, że największym beneficjentem tego trendu mogą być… marketerzy.

czytaj dalej

Newsletter

Chcesz być informowany
o nowościach?
 Dołącz do naszego 
newslettera.

 

 

 

CIM-kowe NEWSY

Czym się zajmujemy?

Mówią o nas
Przeczytaj rekomendacje naszych absolwentów
i partnerów biznesowych
Współpracujemy z:
Chcesz uzyskać więcej informacji
o programach CIM?
Zbigniew Michalski
Charming Caregiver
Napisz do nas:
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.