i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
ChatGPT w content marketingu – coś się kończy, coś się zaczyna?
Udostępniony publicznie w listopadzie zeszłego roku ChatGPT spowodował poruszenie pośród specjalistów marketingu, szczególnie marketingu treści. Nic w tym dziwnego - najnowszy chatbot zachwycił swoimi możliwościami przetwarzania naturalnego języka. Generatywna SI,...
O czym mówi się w świecie biznesu – Wharton, Harvard, London Business School, Accenture i inne [przegląd blogosfery marketingowej]
Po raz kolejny zapraszamy na przegląd marketingowej i biznesowej blogosfery. Tym razem stawiamy na teksty między innymi z Wharton, Harvard, London Business School czy Accenture. Inspirującej lektury! ChatGPT zdał egzamin na MBA. Co dalej? Angie Basiouny Wharton...
Programmatic – nowoczesny model zakupu reklamy
Programmatic buying należy do najdynamiczniej rozwijających się rozwiązań na rynku reklamy internetowej. W USA już blisko 90% wydatków na reklamę graficzną i wideo jest realizowanych w tym modelu, w Polsce w 2021 roku było to niemal 50% i istnieje spore...
Podróż Nike’a do marketingowej doskonałości. Przegląd blogosfery marketingowej #83
Zapraszamy na przegląd najciekawszych artykułów z polskiej i zagranicznej blogosfery. Co przyniósł nam początek roku w sferze marketingowej? Zapraszamy do lektury! #1 Podróż Nike’a do marketingowej doskonałości Jerome Conlon Branding Strategy Insider Historia...
Newsletter
Chcesz być informowany o nowościach? Dołącz do naszego newslettera.
i partnerów biznesowych
o programach CIM?
