Michał Dziekoński: niedługo jazda samochodem będzie tylko niszowym hobby

Po raz kolejny zwracamy się do zaprzyjaźnionych CIMków z pytaniami o ich inspiracje, obawy i nadzieje na przyszłość. Dziś naszym rozmówcą jest Michał Dziekoński, trener na bloku Mastering Metrics programu Diploma in Professional Marketing, twórca planów i strategii marketingowych, pasjonat metod grywalizacji. Michał opowiedział nam m. in. o tym, jak rewolucyjna jest kompleksowa analityka webowa oraz wyjaśnił, dlaczego za kilkanaście lat jazda samochodem będzie tylko weekendowym hobby. 

Michał Dziekoński - inspiracja książkowa

 

Znakomite połączenie dobrze zbadanych już narzędzi i metod marketingowych z nowymi trendami, polecam zarówno marketerom z doświadczeniem wdrażającym się w nowe media, jak i osobom rozpoczynającym przygodę z marketingiem – dla zrozumienia powiązania metod w jeden system.

 

Kto wpłynął na życie zawodowe Michała Dziekońskiego

 

Miałem ogromny zaszczyt uczestniczyć w jednej z ostatnich grup magistrantów Profesora. Analityka i podejście do marketingu Teodora Kramera i jego uczniów oraz współpracowników ukształtowało mnie w zasadzie na całe życie; podczas studiów realizowanych było ponad 30 przedmiotów stricte marketingowych, co nie jest spotykane w innych uczelniach.

 

Michał Dziekoński o technologiach - e-learning

 

Jestem wielkim miłośnikiem inteligentnego wykorzystania e-learningu; w Polsce najczęściej ogranicza się on do systemów nieintuicyjnych, uciążliwych dla prowadzących, ale również niechętnie przyjmowanych przez uczestników procesów uczenia się.

 

Michał Dziekoński o nauce - kompleksowa analityka webowa

 

Bardzo szybki dostęp do szeregu informacji, możliwość błyskawicznego śledzenia efektów kampanii, marketing 24/7 – sprawia to, że w wielu branżach w szybkim czasie można realizować i rozliczać kampanie.

 

Michał Dziekoński o ciekawostkach branżowych - Fake News

 

Ktoś, kto interesuje się sportem, w najpopularniejszych serwisach i portalach napotyka co chwilę (co kilka dni, co tydzień) na informacje o jednym z polskich piłkarzy grających (dość słabo) za granicą. Są to informacje kompletnie nieistotne, a pojawiające się w czołówkach wiadomości – prawdopodobnie chodzi o zwiększenie wartości medialnej tej osoby. Jakby to powiedział były prezydent Brazylii, Luis Inacio Lula da Silva „Są ludzie, którzy budzą się o 2 w nocy i piszą <<nie mogę spać>>. A co nas to obchodzi?”.

 

Michał Dziekoński o innowacjach - autonomiczne samochody

 

Jeszcze na początku XX wieku większość ludzi potrafiła jeździć konno, obecnie jest to dość niszowe hobby i sport. Za 10-15 lat tym samym stanie się prowadzenie samochodu, samodzielne kierowanie pojazdami mechanicznymi dostępne będzie tylko na specjalnych torach i na terenach wydzielonych z codziennego ruchu. Wielkie zmiany czekają zawodowych kierowców czy też koncerny paliwowe – dziś nawet nie jesteśmy w stanie przewidzieć jak elektryczne i autonomiczne samochody zmienią świat.

Michał Dziekoński - wywiad z twórcą planów i strategii marketingowych

Posłuchaj questus podcast

 Wpadnij na nasz kanał Youtube

Newsletter

Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
 newslettera.

 

Autor: Redakcja

Pasjonaci marketingu i biznesu, którzy dokładają wszelkich starań, aby dostarczać wiedzę w jak najbardziej przystępnej i czasooszczędnej formie. W skład zespołu pracującego nad artykułami wchodzą m. in. dr hab. Robert Kozielski i Donata Wilczewska.
Ostatnie wpisy
David Aaker – Architekt Nowoczesnego Brandingu

David Aaker – Architekt Nowoczesnego Brandingu

W świecie marketingu, w którym konkurencja staje się coraz bardziej zacięta, a marki walczą o uwagę konsumentów, jednym z kluczowych narzędzi, które pomagają firmom wyróżnić się na tle innych, jest zrozumienie i budowanie silnej tożsamości marki. Jednym z najbardziej...

czytaj dalej