Mastering Metrics

Blok Mastering Metrics koncentruje się wokół problematyki pomiaru działań marketingowych.

Mastering Metrics

Tematyka ta jest odpowiedzią na dwie tendencje współczesnego biznesu. Po pierwsze – nieustannie rosnącą ilość danych, z jakimi marketerzy mają do czynienia, a po drugie – coraz to nowsze sposoby pomiaru i wskaźniki efektywności działań marketingowych. Celem bloku jest wskazanie roli właściwie przeprowadzonego pomiaru w procesie zarządzania marketingiem. Uczestnicy w trakcie zajęć dowiedzą się jak selekcjonować dane, z którymi mają do czynienia oraz jak prowadzić na bazie tych danych analizy w celu odnalezienia insightów i podejmowania efektywnych decyzji.

Tematyka

Blok Mastering Metrics obejmuje:

  1. Pomiar i wskaźniki a proces zarzadzania marketingiem (15%)
  2. Metody i techniki pomiaru w różnych kontekstach biznesowych (10%)
  3. Pomiar procesu i efektów działań marketingowych (15%)
  4. Wskaźniki marketingowe a efektywność marketingu (20%)
  5. Źródła i jakość danych w procesie pomiaru i analizy (15%)
  6. Zastosowanie narzędzi pomiaru i analizy w procesie odkrywania insightów i podejmowania decyzji (25%)
Szczegółową tematykę znajdziesz tutaj.

Trenerzy

Michał Dziekoński

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem na poziomie strategicznym w strukturach dużych firm międzynarodowych – m.in. w Grupie Siemens (2000-2013). Obecnie pełni role Interim Managera w Opinionie – jednej z największych firm wizualizacyjnych w Europie. Więcej.

dr hab. Robert Kozielski

Doktor habilitowany nauk ekonomicznych, stypendysta Fundacji Fulbrighta, posiadający prestiżowy tytuł Chartered Marketer. Członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Pracownik naukowy Uniwersytetu Łódzkiego (Katedra Marketingu) oraz wykładowca na studiach Executive MBA organizowanych przez Uniwersytet Łódzki z University of Maryland w USA oraz Executive MBA organizowanych przez Uniwersytet Warszawski wraz z Univeristy of Illinois. Więcej.

dr Marcin Michalak

Wykładowca w Katedrze Rachunkowości na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, programów menedżerskich MiniMBA oraz GlobalMiniMBA organizowanych przez Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania UŁ oraz polsko-francuskich studiów typu MBA w zakresie zarządzania, organizowanych przez Ośrodek Badań i Studiów Francuskich UŁ. Więcej.

Katarzyna Michalak

Menedżer zarządzający działem Marketingu Handlowego w Grupie Żywiec. Jest absolwentką Rachunkowości w Wyższej Szkole Bankowości i Finansów oraz studiów EMBA w Wyższej Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. . Więcej.

dr Jan Zając

Badacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych.Więcej.

Koszt uczestnictwa

Udział w programie Mastering Metrics:

  • 5 500 zł* (koszt bez egzaminu)
  • Koszt podejścia do egzaminu CIM: 1050 zł*
  • Koszt rocznej rejestracji w CIM (obligatoryjna przy egzaminach): 350 zł*
Decyzję o wykupieniu egzaminów można podjąć na każdym etapie udziału w programie.
*Podane ceny są cenami brutto (ceny z VAT).

Płatność może zostać rozłożona:
  • Na raty – nawet do 5 rat płatnych co miesiąc
  • Pomiędzy uczestnika a pracodawcę – w dowolnych proporcjach
Korzyści Mastering Metrics znajdziesz tutaj.

Materiały do pobrania

Mastering Metrics - materiał informacyjny

Kontakt

Anna Muskała
Customer Relationships Manager
amuskala@questus.pl
Mobile: 601 052 704

SPRAWDŹ SIĘ!