Izabela Tyl

Izabela Tyl

Z wykształcenia i zamiłowania dietetyk. Idąc za głosem serca od ponad 10 lat rozwija innowacyjne produkty w dziale marketingu. Branża medyczna a dokładnie wyroby medyczne nie mają przede nią żadnych tajemnic. Rozwój kluczowych klientów na rynku B2B poprzez kampanie...
Marta Trojanowska

Marta Trojanowska

Absolwentka London School of Economics and Political Science na kierunku Economic Sociology. 11 lat doświadczenia w międzynarodowych agencjach mediowych i marketingowych, specjalizacja w obszarach consumer electronics, entertainment, fashion & beauty. Od 5 lat w...
Agata Trojanowska

Agata Trojanowska

Ekspert branży farmaceutycznej w zakresie digital marketingu, zintegrowanej komunikacji wielokanałowej oraz efektywności biznesowej. Specjalizuje się w projektowaniu i optymalizacji procesów sprzedażowo – marketingowych, wdrożeniach technologii mar-tech i doskonaleniu...
Małgorzata Szymków

Małgorzata Szymków

Ekspertka w obszarze strategicznego zarządzania marketingiem i komunikacji marketingowej w sektorze B2B/B2C. Wiedzę marketingową zdobywała realizując projekty marketingowe dla firm z różnych branż: stolarki drzwiowej, finansowej, budowlanej, automatyki przemysłowej....
Robert Szymański

Robert Szymański

Z wykształcenia psycholog, absolwent CIM, ale przede wszystkim praktyk marketingu z 25 letnim doświadczeniem w tworzeniu i wdrażaniu strategii, zarządzaniu zewnętrzną i wewnętrzną komunikacją marketingową oraz wspieraniu sprzedaży. Doświadczenie budował zaczynając od...