Katarzyna Kalinowska

Katarzyna Kalinowska

Marketing i Sprzedaż medyczna to są dwa jej żywioły w firmie Bayer. Obecnie odpowiada za planowanie i wdrażanie strategii marketingowej jednego z największych brandów leku w Polsce, z którego korzysta miesięcznie ponad 360 tysięcy pacjentów. Pandemia stworzyła dla...
Emilia Kalinowska

Emilia Kalinowska

Manadżer Marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w budowaniu i rozwoju marek premium na rynkach polskim i Europy Środkowo-Wschodniej. Od 15 lat w branży zabawek, gdzie odpowiadała za działania marketingowe i rozwój marki LEGO; obecnie w Schleich GmbH odpowiadam za...
Marcin Jóźwiakowski

Marcin Jóźwiakowski

Związany zawodowo z marketingiem od 2008. Doświadczenia zawodowe B2C zdobywane w FMCG (P&G, Kompania Piwowarska), branży elektronicznej (Samsung, Panasonic). Aktualnie związany od dłuższego czasu z firmą RS Components (B2B), gdzie zarządza strategią oraz...
Przemysław Jończyk

Przemysław Jończyk

Prezes zarządu grupy strategiczno-kreatywnej JAAQOB HOLDING™, wykładowca biznesu i komunikacji marketingowej na uczelni wyższej – ASBiRO, akredytowany trener w Brian Tracy International. Od 16 lat pomaga firmom budować skuteczne strategie marketingowe i sprzedażowe,...
Tobiasz Jaskuła

Tobiasz Jaskuła

Od 2008 roku związany z branżą marketingu i reklamy. Pierwsze doświadczenia zbierał w agencji reklamowej, by po 3 latach przejść do działu marketingu w branży FMCG. Pracował zarówno w firmach międzynarodowych jak i lokalnych. Obecnie pełni rolę Menedżera Marki w...