Zawodowo zainteresowany trendami konsumenckimi, poszukiwaniem insightów, motywacją i satysfakcją konsumentów. Właściciel firmy doradczej ABM, która oceniana jest jako jedna z najlepszych w Polsce. Autor skryptu „Marketing usług” opracowań „Mystery Shopping – badanie...
Od ponad 12 lat zajmuje się marketingiem i komunikacją B2B. Specjalizuje się w marketingu usług profesjonalnych i finansowych. Od 2018 r. odpowiada za marketing i komunikację w międzynarodowej firmie doradczej Ayming, tworząc i realizując strategię marketingową firmy...
Od początku kariery zawodowej związany z marketingiem najpierw od 1996 do 1998 jako Account Executive w Agencji Reklamowej GPD (Graphos Promotion & Design), następnie od 1998 do 2008 Kierownik Działu Marketingu firmy czekoladowej Terravita. Od 2008 w Jutrzence...
Ekspert w dziedzinie marketingu z ponad 13-letnim doświadczeniem. Jako Dyrektor Marketingu i Public Relations odpowiada za strategię marketingową, działania wizerunkowe i spójną komunikację marki Wakacje.pl. W swojej praktyce zawodowej realizuje projekty ogólnopolskie...
Z wykształcenia i zamiłowania dietetyk. Idąc za głosem serca od ponad 10 lat rozwija innowacyjne produkty w dziale marketingu. Branża medyczna a dokładnie wyroby medyczne nie mają przede nią żadnych tajemnic. Rozwój kluczowych klientów na rynku B2B poprzez kampanie...