Ekspertka w obszarze strategicznego zarządzania marketingiem i komunikacji marketingowej w sektorze B2B/B2C. Wiedzę marketingową zdobywała realizując projekty marketingowe dla firm z różnych branż: stolarki drzwiowej, finansowej, budowlanej, automatyki przemysłowej....
Z wykształcenia psycholog, absolwent CIM, ale przede wszystkim praktyk marketingu z 25 letnim doświadczeniem w tworzeniu i wdrażaniu strategii, zarządzaniu zewnętrzną i wewnętrzną komunikacją marketingową oraz wspieraniu sprzedaży. Doświadczenie budował zaczynając od...
Prezes Zarządu agencji e-commerce i e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o. posiadającej na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych dla takich marek jak m.in.: Bosch, LG Electronics, Telewizja Polska, Wolters Kluwer, Eva Minge, Morele.net, Targi...
Z sukcesami budowała i wdrażała strategie marketingowe i PR-owe. Przeprowadziła wiele kampanii marketingowych wykorzystując narzędzia ATL, BTL, Digital. Realizowała projekty w sektorach B2B/B2C/B2A dla renomowanych firm polskich i międzynarodowych. Specjalistka od...
Manager Marketingu z 20-letnim doświadczeniem w branżach ICT i IT. Z sukcesami wspiera ekspansję na rynki globalne firm działających w segmencie B2B. Prowadzi konsultacje z zakresu strategii marketingowej, pozycjonowania marek i efektywnego generowania leadów....