Hubert Pokrowiecki

Hubert Pokrowiecki

Założyciel i CEO Funktional – agencji Strategic Branding & Digital członek zarzadu Pandruk. Posiada 15 lat doświadczenia w biznesie, ukończył m.in. Szkołę Strategii Marki SAR oraz Management ICAN Institute. Z zamiłowania strateg, człowiek z wizją, łączący...
dr Jacek Pogorzelski

dr Jacek Pogorzelski

Konsultant w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Ukończył zaawansowane kursy z zakresu innowacyjności i modeli biznesowych na Uniwersytecie Stanforda. Certyfikowany neurobadacz. Autor książek „Marka na cztery sposoby”,...
Tomasz Podgórski

Tomasz Podgórski

Od ponad 10 lat jest związany z marketingiem B2B, głównie w sektorze IT. Absolwent SGH. Jest praktykiem holistycznego podejścia do marketingu. Odpowiada za strategię marketingową i produktową w MAIN oraz doradza innym spółkom w EIP Group. Wspiera swoją żonę Joannę w...
Aneta Podczaszy-Kosmala

Aneta Podczaszy-Kosmala

Ekspert strategii produktowej i biznesu. Od ponad 10 lat związana z nowymi technologiami, pracując w firmach IT z rynkiem B2B. Przez lata pracowała jako strateg i manager w dużych i małych firmach. Była m.in. Analitykiem Strategicznym i Dyrektorem Marketingu...
Radosław Pietruszewski

Radosław Pietruszewski

Ekspert w zakresie komunikacji marketingowej z ponad 20- letnim doświadczeniem. Zwolennik łączenia różnych kanałów dotarcia do odbiorców- offline i online. Założyciel i zarządzający agencją Komunikator. Wykorzystuje wykształcenie dziennikarskie doradzając i tworząc...