questus Blog

Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu

Rekomendowane

Nie znaleziono żadnych wyników

Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.

Najnowsze

Strategic Marketing w praktyce. Jak przejść z czerwonego do błękitnego oceanu?

Strategic Marketing w praktyce. Jak przejść z czerwonego do błękitnego oceanu?

Jak osiągnąć sukces w biznesie? – od książek pod tym hasłem uginają się półki w księgarniach. Problem w tym, że w zdecydowanej większości są to pozycje pełne pustych frazesów. Nierzadko nawet wielu uznanym i szanowanym autorom rzadko udaje się w swoich rozważaniach zejść z poziomu idealnej wizji do rzeczywistego świata. Stąd też koncepcja, znana jako strategia błękitnego oceanu, jest cennym wyjątkiem. 

czytaj dalej

Zrób to sam – dlaczego konsumenci chcą dodawać sobie pracy?

Posiadanie i kupowanie nie jest już wcale najlepszym sposobem demonstrowania swojego statusu. O naszej pozycji społecznej coraz częściej świadczy to, co samodzielnie potrafimy stworzyć. Tak zwana kultura DIY, czyli po polsku „zrób to sam” zyskuje na popularności z każdym kolejnym rokiem.

czytaj dalej

Sztuczna inteligencja jako pomysł na budowanie lojalności klientów

W dzisiejszym świecie niemal na każdym kroku mamy do czynienia ze sztuczną inteligencją. Może ona ułatwiać życie, wspomagać nas podczas codziennych, często powtarzalnych czynności czy sugerować nowe, lepsze rozwiązania dla dotychczasowych aktywności. AI ma jednak zdecydowanie szersze zastosowanie, niż mogłoby się wydawać. Prawdziwym oceanem możliwości dla sztucznej inteligencji jest bowiem świat biznesu, a w szczególności programów lojalnościowych.

czytaj dalej
Nowa ekonomia – 4 idee, które niszczą gigantów

Nowa ekonomia – 4 idee, które niszczą gigantów

Jak to się stało, że w ostatnich latach byliśmy świadkami upadku gigantów i sukcesów małych, garażowych firm, które nie miały nawet formalnej strategii? Dlaczego ludzie świadomie rezygnują dziś z nadmiernego konsumpcjonizmu? Czy marki będą musiały zrewidować dotychczasowe zasady działania na rynku? Wreszcie, czym jest rzeczona „nowa ekonomia”?

czytaj dalej
Artur Rojek: ludzie mają dość wydarzeń, w których odbiorcą jest tłum

Artur Rojek: ludzie mają dość wydarzeń, w których odbiorcą jest tłum

Choć gośćmi na questus BLOG zawsze były niezwykle sceniczne postaci, tym razem możemy w ramach naszych „pinezek” przywitać kogoś, kto przybył do nas niemal prosto z największych muzycznych aren. Artur Rojek, wokalista, kompozytor, autor tekstów, organizator OFF Festivalu, a także prelegent podczas XXI Warsztatów Strategicznych odpowiedział nam na sześć rutynowych pytań i podzielił się inspiracjami, przemyśleniami i obawami związanymi z nowoczesną technologią.  

czytaj dalej

Posłuchaj questus podcast

 Wpadnij na nasz kanał Youtube

Newsletter

Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
 newslettera.

 

 

 

Chesz dołączyć do programu CIM?

Najbliższa edycja już w marcu