questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Rekomendowane
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Najnowsze
![Dystrybucja contentu, investor relations i Facebook Ads [przegląd blogosfery marketingowej #24]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2019/09/dystrybucja-contentu-facebook-ads.jpg)
Dystrybucja contentu, investor relations i Facebook Ads [przegląd blogosfery marketingowej #24]
Przed nami kolejny, już dwudziesty czwarty przegląd treści z marketingowych blogów i serwisów. Dziś wyselekcjonowaliśmy dla Was artykuły m.in. z Copy Blogger, Bloga Klientocentryczni, sprawnego.marketingu czy HubSpota. Inspirującej lektury! 7 Steps to Grow a...
![Customer journey – jak podążać za klientem? [elementarz marketera #16]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2019/08/customer-journey.jpeg)
Customer journey – jak podążać za klientem? [elementarz marketera #16]
Czas na kolejny wiedzowy materiał na blogu questusa. Tym razem wybieramy się w prawdziwą podróż z kimś, kto ma szczególne znaczenie dla każdego obszaru działalności firmy – jej klientem. W ramach wpisu o customer journey, czyli ścieżce lub podróży zakupowej klienta...
![UX w marketingu, mądre KPI i zakłócający klienci [przegląd blogosfery marketingowej #23]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2019/08/ux-design-marketing-klient.jpg)
UX w marketingu, mądre KPI i zakłócający klienci [przegląd blogosfery marketingowej #23]
Przed nami kolejny przegląd treści z blogów i serwisów marketingowych. Dziś wyselekcjonowaliśmy dla Was materiały m.in. z Unbounce, Napoleon Cat, Marketinglink czy bloga Freshmail. A zatem, jak zawsze, inspirującej lektury! How to Craft a Customer Experience...

Deklaracje kontra rzeczywistość – czyli po co nam neuromarketing?
Badania marketingowe opierają się głównie na zadawaniu pytań – na focusach, w wywiadach, czy ankietach. Standardowe metody nie dają jednak pewności, czy odpowiedzi są zgodne z prawdą. Nie sięgają do… nieświadomości konsumenta. Nie pozwalają na zrozumienie jego...
![Model EKB – analizujemy zachowania konsumenta [elementarz marketera #15]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2019/08/ekb-model-zachowan-konsumenckich.jpeg)
Model EKB – analizujemy zachowania konsumenta [elementarz marketera #15]
W kolejnym wiedzowym materiale przyjrzymy procesowi podejmowania decyzji zakupowych wyrażonego modelem EKB. Z tego wpisu dowiecie się między innymi jakie są poszczególne etapy w procesie podejmowania decyzji konsumenckich oraz jakie elementy są istotne na każdym z...
![Employer branding, rebranding i content marketing [przegląd blogosfery marketingowej #22]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2019/08/Employer-branding-rebranding-i-content-marketing.jpeg)
Employer branding, rebranding i content marketing [przegląd blogosfery marketingowej #22]
Jak w co drugą niedzielę przybywamy do Was z kolejnym przeglądem blogosfery marketingowej i biznesowej. W tym tygodniu wybraliśmy dziesięć artykułów, między innymi z Branding Strategy Insider, Marketing przy Kawie, Nowy Marketing, bloga Hotjar czy Marketer+....
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już w marcu