questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy
Genomika – zaprojektuj swój życiorys
Genom. Z biologicznego punktu widzenia – zestaw genów wchodzących w skład pojedynczego zestawu chromosomów. Od strony praktycznej – źródło informacji o naszej przyszłości. Genomika, warta dziś ponad 11 miliardów dziedzina nauki, zajmująca się analizą genomów pozwala na szczegółowe określenie predyspozycji, ograniczeń, chorób i talentów, a co za tym idzie – nakreślenie życiorysu dowolnego człowieka. Jak jej rozwój wpłynie na nasze życie?
YouTube – telewizja naszych czasów?
W kwietniu wszyscy użytkownicy powinni Youtube’owi złożyć moc filmowych życzeń – jeden z najpopularniejszych serwisów w sieci obchodzi właśnie 12 urodziny. Niewiele ponad dekadę – tyle czasu potrzebował serwis, by z prostej strony z filmami, stać się konkurencją dla tradycyjnej telewizji i jednym z ulubionych kanałów promocji agencji reklamowych.
Smart homes – niebezpieczna inteligencja czterech ścian
Smart homes coraz odważniej wkraczają w codzienność ludzi na całym świecie. Jak wskazuje IHS Markit, w zeszłym roku do rąk użytkowników trafiło już 80 milionów urządzeń, które wpisują się w ideę inteligentnych domów. Uważa się, że to dopiero preludium pokazu technologicznej potęgi świata. Potęgi, która ma jednak całkiem sporo wad pomijanych w ferworze zachwytu i podziwu dla osiągnięć techniki w XXI wieku.
Julia Izmałkowa: ludzie przetrwają bez technologii, ale technologia bez ludzi nie
Na questus BLOG nadszedł czas na pierwszą rozmówczynię. Jest nią Julia Izmałkowa, psycholog, założycielka i CEO firmy Izmałkowa Consulting, agencji badawczej specjalizującej się w badaniach etnograficznych. Julia opowiedziała m. in. o wyższości psychologii nad technologią, inspirowaniu samej siebie i obawach związanych z technologią nuklearną.
mBank – szaleństwo czy intuicja?
Powstaniem i rozwojem firm w zaskakującym stopniu kierują zdarzenia, które dla niektórych mogą być zbiegiem sprzyjających okoliczności, a dla innych kontrolowaną intuicją. Czy Starbucks byłby tym, czym jest dzisiaj, gdyby Howard Schultz nie pojechał do Włoch i nie zafascynował się tamtejszą kulturą picia kawy? A czy kiedykolwiek powstałby mBank, gdyby Sławomir Lachowski nie zmienił początkowych planów i wstrzymał wejścia na rynek Multibanku na rzecz projektu obciążonego znacznie większym ryzykiem?
Jungle Web – konferencja marketingowa inna niż wszystkie
Na zewnątrz wiatr, deszcz i niska temperatura – na Wydziale Zarządzania UŁ palmy, drinki (bezalkoholowe!) i krokodyl witający gości. Wszystko to zatopione w video-marketingowej miksturze, którą uczestnicy raczyli się przez dwa dni. Taki mix przeżyć, wrażeń i inspiracji miał miejsce już po raz szósty – w ramach konferencji Łódź Jungle Web, która odbyła się w dniach 6-7 kwietnia 2017.
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu