questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy
Czym jest popyt i podaż? Reguły, zależności, równowaga
W kolejnym wiedzowym artykule postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm, bardzo podstawowym zagadnieniom, które powinien znać każdy marketer. Z tego tekstu dowiecie się czym jest popyt i podaż, co je kształtuje oraz jakie elementy są z tym związane. Wspomnimy też o krzywych...
Strategie przewagi konkurencyjnej Portera – przywództwo kosztowe, zróżnicowanie i koncentracja
W jednym z poprzednich wiedzowych wpisów omawialiśmy koncepcję pięciu sił Portera. Dziś skupimy się na strategiach konkurowania wyróżnionych przez tego samego autora. Z tego artykułu dowiecie się m.in. jakie są trzy główne strategie konkurencyjne wyróżnione przez...
Jak wypromować jabłko? Case study Cosmic Crisp
Jak się okazuje, nawet zwykłe jabłko może stanowić własność intelektualną. Poznajcie Cosmic Crisp, odmianę wyhodowaną dzięki badaczom z Waszyngtonu. Jak z sukcesem wprowadzić na rynek nowe jabłko i jak wybrać dla niego dobrą nazwę? Marketing jabłka – jak go ugryźć?...
Relacje z klientami, social proof i virale offline [przegląd blogosfery marektingowej #40]
Przed nami okrągły, 40. przegląd treści z marketingowych i biznesowych blogów i serwisów. Dziś mamy dla Was artykuły m.in. z Brandingmag, Martech Today oraz Nowego Marketingu. Jak zawsze, inspirującej lektury! An updated formula for creating content that stands...
Marketing wg Byrona Sharpa #2 – dostępność i wyróżnialność zamiast STP
Przed Wami kolejny artykuł, przedstawiający świat według Byrona Sharpa, czyli australijskiego kontestatora współczesnego marketingu. Z dzisiejszego materiału dowiecie się między innymi, czy koncepcja marketingu STP faktycznie działa oraz czym różni się wyróżnialność...
Archetypy marki – czym są i jak je wykorzystać w brandingu?
Niedawno omawialiśmy dla Was koncepcję storytellingu oraz jego wykorzystanie w marketingu i biznesie. Ścisłe powiązanie z narratologią odnajduje pojęcie archetypu, na którym skupimy się w tym artykule. Dowiecie się z niego m.in. czym jest archetyp i jakie jest jego...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu