questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy
Strategic Marketing w praktyce: Czy da się kontrolować społeczność marki?
Bez względu na to, jak bardzo klienci kochają naszą markę, odpowiedź na to pytanie zawsze będzie brzmiała: NIE. Nie da się kontrolować społeczności marki. Można co najwyżej zarządzać relacjami ze społeczności. Dla porządku – poniższy artykuł poświęcony jest...
Co zrobić, gdy ustalanie ceny niweluje twoje zyski?
Większość firm przyznaje, że odpowiednie ustalanie cen (pricing) należy do ich priorytetów, a jednocześnie zupełnie sobie z nimi nie radzi. Jak topowe organizacje B2B rozwiązują ten problem? Poznaj trzy obszary, w których możesz się rozwinąć! Ustalanie cen –...
Badania jakościowe w marketingu – cele, rodzaje, charakterystyka, zastosowanie
W jednym z ostatnich wpisów omawialiśmy badania ilościowe w marketingu. Nastał więc czas, aby przyjrzeć się badaniom jakościowym. Z tego artykułu dowiecie się m.in., czym charakteryzują się badania jakościowe, jakie jakościowe metody badawcze wyróżniamy oraz jakie są...
Reklama AI, dostępność wideo i ad-fraudy [przegląd blogosfery marketingowej #48]
Otwieramy nowy rok szkolny kolejnym przeglądem marketingowej blogosfery! W tym tygodniu mamy dla Was treści m.in. z Econsultancy, Vidyard czy bloga Marka Staniszewskiego. Inspirującej lektury! 6 examples of in-store technology innovations for the Covid-19 era...
Content marketing 2021, efekt czystej ekspozycji i reklama na Reddicie [przegląd blogosfery marketingowej #47]
Wakacje to świetny moment na nadrobienie blogowych zaległości i zagłębienie się w lekturę rozmaitych, wiedzowych materiałów. Z tym większą ochotą podrzucamy Wam zatem kolejny, już 47. przegląd tekstów z marketingowych i biznesowych serwisów. W tym tygodniu...
Badania ilościowe w marketingu – rodzaje, zastosowane, zalety i wady
W dzisiejszym materiale omówimy badania ilościowe w marketingu. Z artykułu dowiecie się m.in., czym charakteryzują się badania ilościowe w marketingu i na jakie pytania pozwalają one odpowiedzieć. Omówimy również poszczególne metody w zakresie badań ilościowych....
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu