questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wszystkie wpisy
![Czego nie powinniśmy oczekiwać od klienta? Wywiad z dr Julią Kołodko-Langer [questus marketing podcast]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2021/03/czego-nie-oczekiwac.jpg)
Czego nie powinniśmy oczekiwać od klienta? Wywiad z dr Julią Kołodko-Langer [questus marketing podcast]
Na ile klienci są racjonalni i świadomi podejmowanych przez siebie decyzji? Jak pokazują badania, zaledwie 5% naszych zakupów jest faktycznie przemyślanych. Czy - jako marketerzy - nie oczekujemy od klientów nieco za dużo? Odpowiedzi na to pytanie...

Dlaczego wolimy pracować z kompetentnymi draniami?
Jak pokazują najnowsze badania, kiedy w grę wchodzą pieniądze, przykładamy mniejszą wagę do relacji towarzyskich w pracy. Innymi słowy, lepszy zimny drań niż ktoś miły, ale nieznający się na rzeczy. Dlaczego więc przedkładamy kompetencje nad towarzyskość? ...
![Upraszczanie marketingu, analiza konkurencji i długość wideo [przegląd blogosfery marketingowej #59]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2021/03/marketing-analiza-konkurencji-wideo.jpg)
Upraszczanie marketingu, analiza konkurencji i długość wideo [przegląd blogosfery marketingowej #59]
Czas na kolejny przegląd treści w marketingowych i biznesowych blogów i serwisów! Tym razem mamy dla Was artykuły m.in. z Brandingmag, sprawnego.marketingu i CustomerThink. A zatem, jak zawsze, inspirującej lektury! How Brands Can Speak with Authenticity Across...
![Czy lojalność klienta istnieje? Jacek Pogorzelski, Lech C. Król, Robert Kozielski [questus marketing podcast]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2021/02/czy-lojalnosc-istnieje.jpg)
Czy lojalność klienta istnieje? Jacek Pogorzelski, Lech C. Król, Robert Kozielski [questus marketing podcast]
Lojalność kliencka to temat, który towarzyszy marketingowej rzeczywistości od zarania dziejów. W jaki sposób możemy na nią oddziaływać? Jak ją zwiększać? Wreszcie, czy lojalność klienta w ogóle istnieje? Pochyliliśmy się nad tymi pytaniami w kolejnym odcinku...
![Wirtualny small talk, problemy z danymi i Walentynki [przegląd blogosfery marketingowej #58]](https://questus.pl/wp-content/uploads/2021/02/small-talk-zoom-dane.jpg)
Wirtualny small talk, problemy z danymi i Walentynki [przegląd blogosfery marketingowej #58]
Zapraszamy Was na kolejny przegląd najciekawszych treści z marketingowych i biznesowych blogów. W tym tygodniu wyselekcjonowaliśmy dla Was artykuły m. in. z Contently, Harvard Business Review i Brandingmag. Inspirującej lektury! Content Marketing vs....

Kultura bycia miłym vs. kultura bycia szczerym
Tessa West, psycholog Uniwersytetu Nowojorskiego, uważa, że żyjemy w kulturze imperatywu bycia miłymi i bronimy się przed krytyką innych. Potwierdzają to badania, według których, to, czego najbardziej obawiamy się w środowisku pracy to opinia współpracowników. Dlatego...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już we wrześniu