Artur Rojek: ludzie mają dość wydarzeń, w których odbiorcą jest tłum

Choć gośćmi na questus BLOG zawsze były niezwykle sceniczne postaci, tym razem możemy w ramach naszych „pinezek” przywitać kogoś, kto przybył do nas niemal prosto z największych muzycznych aren. Artur Rojek, wokalista, kompozytor, autor tekstów, organizator OFF Festivalu, a także prelegent podczas XXI Warsztatów Strategicznych odpowiedział nam na sześć rutynowych pytań i podzielił się inspiracjami, przemyśleniami i obawami związanymi z nowoczesną technologią.  

 

Artur Rojek - największa książkowa inspiracja

 

„Upadek” Alberta Camusa to niewątpliwie książka, która rozkłada na czynniki pierwsze ludzkie ego. Choć ma zaledwie nieco ponad 140 stron, jej lektura nie jest rzeczą łatwa. Wiem jednak doskonale, że może być bezcenna.

 

Kto wpłynął na życie zawodowe Artura Rojka?
Emocjonalny związek, więzy rodzinne i przyjaźń to niewątpliwie najsilniejsze elementy, które wywierają wpływ na moje zawodowe wybory od ponad 20 lat.

 

Artur Rojek o technologiach

 

Muszę szczerze przyznać, że gdy patrzę na technologiczny krajobraz, trudno mi znaleźć narzędzie lub ideę, która budziłaby moje szczególne obawy. Jeśli jednak miałbym wskazać jedną rzecz, która mnie niepokoi – byłby to sam człowiek, który stoi za technologią i jest w stanie nią manipulować.

 

Artur Rojek o nauce: pasja i zaangażowanie

 

Pasja i zaangażowanie od zawsze były najważniejszym elementem mojej pracy. Bez tego czekają nas dwie opcje – albo staniemy zupełnie w miejscu, albo pójdziemy do przodu, ale w zupełnie złym kierunku.

 

Artur Rojek o ciekawostkach z branży: media w digitalu

 

Nie tyle informacja, co samo narzędzie, jakim są digitalowe media. To moim zdaniem zdecydowanie najsilniejsze medium wizerunkowo-promocyjne.

 

Artur Rojek o innowacjach: butikowe eventy

 

W moim przekonaniu ludzie są coraz bardziej zmęczeni wielkimi wydarzeniami, gdzie odbiorcą jest tłum. Wówczas komunikat, jaki tworzymy trafia do, właściwie niezdefiniowanej, społeczności. Efektem tego, coraz większa grupa ludzi szuka miejsc, w których czują, że ktoś robi coś specjalnie dla nich, jak właśnie w przypadku eventów butiqowych.

 

Artur Rojek - organizator OFF Festivalu

 

Posłuchaj questus podcast

 Wpadnij na nasz kanał Youtube

Newsletter

Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
 newslettera.

 

Autor: Redakcja

Pasjonaci marketingu i biznesu, którzy dokładają wszelkich starań, aby dostarczać wiedzę w jak najbardziej przystępnej i czasooszczędnej formie. W skład zespołu pracującego nad artykułami wchodzą m. in. dr hab. Robert Kozielski i Donata Wilczewska.
Ostatnie wpisy
David Aaker – Architekt Nowoczesnego Brandingu

David Aaker – Architekt Nowoczesnego Brandingu

W świecie marketingu, w którym konkurencja staje się coraz bardziej zacięta, a marki walczą o uwagę konsumentów, jednym z kluczowych narzędzi, które pomagają firmom wyróżnić się na tle innych, jest zrozumienie i budowanie silnej tożsamości marki. Jednym z najbardziej...

czytaj dalej