10.04.2017

Ucho Prezesa – jak na nim zarobić?

Robert Górski oraz Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju stworzyli niedawno niezwykle popularną serię youtubowych filmów pt. „Ucho Prezesa”. Panowie w satyryczny sposób ukazują realia obecnej władzy i w cotygodniowych wideo odgrywają sceny odnoszące się do wydarzeń na scenie politycznej. Filmy zyskały grono fanów i oponentów, którzy tłumnie gromadzą się w serwisie YouTube, oglądają, komentują i wdają się w bezowocne dyskusje. Polska mentalność nie pozwala nie zadać w tym miejscu pytania, kto na tym wszystkim zarabia?

uchoprezesa

Każdy, kto zetknął się z publikowaniem treści w sieci przyzna z bólem – zarobić jest na tym niełatwo. Internauci są bowiem niezwykle leniwą  i roszczeniową społecznością. W ich mniemaniu interesujący content ma trafiać wprost pod nos, a dostęp do niego powinien wymagać maksymalnie jednego kliknięcia. Nie trzeba dodawać, że treści muszą być zupełnie darmowe – cena „zero” zdominowała wirtualny świat.

Czy istnieje zatem sposób, by stworzyć coś „lepszego niż darmowe”? Autorzy “Ucha Prezesa” wspólnie z Kevinem Kelly’m odkryli, jak skłonić przyzwyczajonego do gratisów internautę do dobrowolnej zapłaty. 

Więcej na naszym blogu