SEO & Paid Search Management
Program zaawansowany CIM
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Edycja
55
Międzynarodowy certyfikat
kompetencji w marketingu
Program szkoleniowy CIM dla profesjonalnych marketerów – numer 1 na świecie, akredytowany przez The Chartered Institute of Marketing w Londynie
Diploma in Professional & Digital Marketing to program zaawansowany w systemie certyfikacji CIM. Ten roczny cykl spotkań, obejmuje ponad 200 godzin zajęć, realizowanych w 19 sesjach szkoleniowo-warsztatowych (piątek-sobota). Zajęcia prowadzone są przez certyfikowanych trenerów CIM, doświadczonych praktyków oraz wykładowców akademickich. Jest to najczęściej rekomendowany program budowy międzynarodowych kwalifikacji profesjonalnych w sferze marketingu na poziomie zaawansowanym.
- Technik wyszukiwania słów kluczowych – wyszukiwanie z dopasowaniem ścisłym, wyszukiwanie z użyciem symboli wieloznacznych itp.
- Narzędzia badania słów kluczowych – Ubersuggest, SEMrush, Ahrefs, Google Adwords, Google Console etc.
- Kluczowe elementy w paid search – scoring jakości, targeting, słowa kluczowe, odbiorcy, konkurenci, strategia „long tail”
- Analityka – ruch organiczny, ranking słów kluczowych, CTR, konwersja, współczynnik odrzuceń/czasu oczekiwania
- Narzędzia pomiarowe – Google Analytics 4, MozPro, SEMrush itp.
- Skuteczność paid search – testowanie i optymalizacja
- Optymalizacja widoczności, treści, strony
- Strategia linkowania
Międzynarodowe kwalifikacje zawodowe są w mojej ocenie najlepszą inwestycją. Wiedza zdobyta podczas kursu oraz samych egzaminów jest dostosowana do wymogów
pracy w środowisku marketingowym i lepiej przygotowuje
nas na późniejsze wyzwania.
Paulina Starościak, EMEA EWS Channel Marketing Manager, Eaton
o programach CIM?